Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی 1 – چلسی 0؛ تداوم توقف ناپذیری سیتیزن‌ها، امیدهای قهرمانی آبی‌ها کمرنگ شد

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
منچسترسیتی در دیدار خانگی موفق به شکست چلسی، جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول لیگ برتر انگلیس شد و اختلافش را با این تیم به 13 امتیاز افزایش داد.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلستان، میان دو تیم منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به میزبانی سیتیزن‌ها برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند، آبی‌ها را با نتیجۀ 0-1 شکست دهند.
سیتی در این دیدار از همان دقایقی ابتدائی تیم برتر میدان بود و فشار زیادی بر چلسی آورد، اما موفق نشد تا در نیمه‎نخست به گُل برسد و 45 دقیقه ابتدائی با نتیجۀ تساوی بدون گُل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز سیتیزن‌ها بر آبی‌ها برتری داشتند و برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردند. این تیم پس 25 دقیقۀ نیمه دوم به گُل برتری رسید و کوین دی‌بروینه ستاره بلجیمی سیتی موفق شد دروازه کپا را باز کند.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و سیتی موفق شد جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول لیگ برتر انگلیس را شکست دهد و اختلافش را با این تیم به 13 امتیاز افزایش دهد.
با این نتیجه سیتی 56 امتیازی شد و همچنان در صدر ماند. چلسی نیز با 43 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و در صورتی که لیورپول موفق به پیروزی در دیدار خود شود، جایگاه دوم را از دست خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала