Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست بارسا با ضد حمله؟ بگذارید بگویند؛ از وینیسیوس لذت ببرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
آنجلوتی سرمربی رئال مادرید میگوید، تیمش تنها ضد حمله ای بازی نمیکند و بهترین خط حمله لیگ را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در حالی در فینال سوپر کاپ اسپانیا به مصاف هم میروند که دو تیم در مرحله نیمه نهایی رقابت ها موفق به شکست رقبای قدر خود به ترتیب بارسا و اتلتیکومادرید شدند.
کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از فینال شرکت کرد و در خصوص شرایط تیمش قبل از این مسابقه صحبت کرد.
برنامه تیم برای فینال؟
فینال؟ ( باخنده) نمیدانم. ما در مورد احتمال حضور آلابا و آسنسیو در بازی فردا شک و تردید داریم. ولی در کل تیم به خوبی ریکاوری کرده است، هیچ مشکل فیزیکی نداریم، حریف را به خوبی می شناسیم، زیرا اخیراً دو بازی با آنها انجام دادیم، آنها تیم بسیار منظمی هستند.هدف کلی ما پیروزی و قهرمانی است که میخواهیم به آن برسیم، یقیننا برنامه متفاوتی نسبت به الکلاسیکو پیاده خواهیم کرد.
کرونایی شدن کارواخال
دیگر کم کم عادت کرده ایم، چون کرونایی شدن حالا دیگر طبیعی شده و ترسی نارد. او وضعیت بدی ندارد، فقط سرما خورده است، امیدوارم زودتر برگردد.
یک فینال دیگر با رئال
در واقع به فکر من نبود که یک فینال دیگر را برای رئال مادرید مدیریت کنم، اما خوشحالم که در این دوره زندگی می کنم. بازی در فینال همیشه خاص است، به خصوص با رئال مادرید.
پیروزی در الکلاسیکو با استفاده از ضد حمله
اینکه به ما میگویند دفاعی بازی میکنیم و در ضد حمله بردیم، آزارم نمیدهد. بگذارید بگویند. من به همه چیز، همه جنبه های فوتبال احترام می گذارم. اگر می خواهید با مالکیت توپ بازی کنید، قابل احترام است، اما هیچ رویکرد کاملی وجود ندارد. اگر بازی دفاعی انجام می دهیم به این معنی نیست که فقط دفاع بازی می کنیم، ما باشگاهی هستیم که بیشترین گل را در لیگ زدیم، بازی با ضد حمله آسان نیست، ما به پاس های عالی و حرکت ویژه در فضاها نیاز داریم و در گل سوم ما به بارسلونا 6 بازیکن در محوطه جریمه حضور داشتند.
بازی در عربستان
بازی در عربستان سعودی، جایی که هواداران زیادی دارد، آزارم نمی دهد و ما می دانیم که چنین مسابقاتی چقدر برای فدراسیون اسپانیا مهم است.
آخرین تقابل با بیلبائو در دسمبر و حالا در جنوری
دسامبر ماه متفاوتی بود، در دفاع پیشرفت کردیم، بازی آخرمان مقابل اتلتیک بیلبائو بهتر بود، با دو گل بنزما پیش افتادیم و بعد کنترل بازی را در دست گرفتیم، بازی فردا برابر خواهد بود و ضربات ایستگاهی مهم خواهد بود.
دریبل زدن مندی
یادم نیست، دریبلش مقابل دنی آلوز در گل دوم را به خاطر می آورم، او بازیکنی با اعتماد به نفس است و در ساختن موقعیت از عقب به ما کمک زیادی می کند، در دوئل های 1 برابر 1 بسیار قوی است، او عملکرد خوبی دارد و ائ یکی بهترین ها مقابل بارسلونا بود
وینیسویس
در بازی فردا فضای زیادی برای وینیسیوس وجود نخواهد داشت، ما می خواهیم که او بیشتر وارد محوطه جریمه شود، همانطور که در مقابل والنسیا گل زد، ویژگی ای که او هنوز ندارد و شما می توانید از آن لذت ببرید.
بنزما
بنزما تغییر نکرده است، او همچنان متواضع است، سایر بازیکنان می بینند که او تبدیل به یک بازیکن بالغ و یک رهبر شده است و من او را بازیکنی متفاوت از قبل می بینم.
بهترین لحظه ما قبل از آخرین تعطیلات بود، حالا خوشحالم که به این فینال رسیدم، شخصیت این تیم را در فینال می شناسیم و این باعث آرامش من می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала