Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست بازیکنان تیم ملی کریکت برای رویارویی با هالند مشخص شد؛ غیبت عجیب محمد نبی + عکس

© Photo / تیم ملی کریکت افغانستان تیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
کمیته گزینش اداره کریکت بورد افغانستان، فهرست 18 نفرۀ تیم ملی را که قرار است در سه بازی یک روزه در چهارچوب سوپرلیگ شورای بین المللی کریکت به مصاف هالند بروند، مشخص کرد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کریکت بورد افغانستان، قرار است تیم ملی کریکت افغانستان، در سه بازی یک روزه در چهارچوب سوپرلیگ شورای بین المللی کریکت، به هدف راه یابی به مسابقات جام جهانی سال 2023 میلادی، به تاریخ 21، 23 و 25 ماه جنوری به میزبانی افغانستان در قطر به مصاف هالند بروند.
به همین منظور کمیته گزینش اداره کریکت بورد افغانستان، فهرست 18 نفرۀ از بازیکنانی را منتشر کرد که برای حضور در این دیدار یک روزه از دعوت شده‌اند و بزودی عازم قطر خواهند شد.
در این فهرست 18 نفری حشمت الله شهیدی، رحمت شاه، رحمان الله گربز، ریاض حسن، عثمان غنی، اکرام علی‌خیل، نجیب الله زدران، شاهد الله کمال، راشد خان، گلبدین نایب، عظمت الله، قیس احمد، شرف الدین اشرف، یمین احمدزی، سلیم صافی، مجیب الرحمن، فضل الحق فاروقی و فرید ملک قرار دارند.
در این دیدار محمد نبی کاپیتان و نوین الحق توپ انداز از سوی بورد کریکت دعوت نشده اند و بورد کریکت دلیل غیبت نبی فرصت داده به جوانان و دلیل غیبت نوین را کار کردن روی مهارت‌هایش برای جام جهانی بازی های بیست آورهعنوان کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала