Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو کاپیتانی را از مگوایر نمی‌گیرد

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
رالف رانگ‌نیک سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در مورد وضعیت تیمش پیش از جدال با استون ویلا صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرمربی با تجربه آلمانی شیاطین سرخ در نشست خبری پیش از تقابل با استون ویلا در مورد حال و اوضاع این تیم گفته است.
رانگنیک درمورد گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر:
در حال حاضر دلیلی برای انجام آن نمی‌بینم. هری کاپیتان بوده است و تا زمانی که در زمین حضور داشته باشد کاپیتان خواهد بود.
رانگنیک در مورد رشفورد:
تا زمانی که رشفورد در بالاترین سطح تمرین میکند، همیشه در لیست من برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود. البته منظورم بازی مداوم و منظم در بالاترین سطح است.
در تعداد کمی از جلسه‌های تمرینی چند هفته گذشته رشفورد در سطح بالایی تمرین کرد و این همان دلیلی است که همیشه به او شانس دوباره‌ای برای بازی کردن می‌دهم.
در ۲۰ دقیقه اول مقابل استون ویلا مارکوس خوب بود، عالی کار کرد و هر لحظه اشتیاقش را برای بازی نشان داد، اما بعد از ۳۰ دقیقه افت کرد و نسبت به ۲۰ دقیقه اول با انرژی بازی نکرد.
رانگنیک:
ما استعدادهای بسیاری داریم و باید با هم و به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. ضروری است که باید با بازیکنان خیلی مستقیم و رک صحبت کرد، این امر حتی در رختکن هم کمک زیادی خواهد کرد.
برای مثال، اگر کریستیانو رونالدو یا هر یک از بازیکنان دیگر این موضوع را مستقیماً در زمین یا در رختکن به بازیکنان بگویند، این کار بسیار خوشایند‌‌تر خواهد بود.
من خودم به عنوان مربی و کادر من هم با آنالیزهای قبل و بعد از بازی از بازیکنان انتقاد خواهیم کرد. اما تنها در صورتی می‌توانیم عملکرد انفرادی بازیکنان را بهبود ببخشیم که عمکلرد تیمی را بهتر کنیم.
رانگنیک درمورد بازیکنانی که در رختکن صحبت می‌کنند:
فقط کریستیانو نیست، ما ادینسون و هری و چند بازیکن قدیمی‌تر مانند دخیا، لیندلوف و برونو را نیز داریم.
ما به اندازه کافی بازیکنان مسن و باتجربه داریم که نه تنها می‌توانند در تمرینات، زمین و بازی‌ها الگو باشند، بلکه می‌توانند در تمام مکالماتی که در رختکن یا زمانی که برای بازی‌های خارج از خانه و یا خانگی در هتل با هم هستند، الگو باشند.
در یک تیم متحد، این به طور خودکار اتفاق می‌افتد و من فقط می‌توانم بازیکنان را به چالش دعوت کنم و به همه بازیکنان، همچنین بازیکنان مسن‌تر بگویم که این کار را به طور منظم انجام دهند، زیرا این به تیمی که در حال حاضر داریم کمک بیشتری می‌کند.
در آخر فوتبال یک ورزش تیمی است. جایی که باید باهم بازی کنیم و بازیکنان مسن و جوان باید به عنوان یک تیم و متحد با هم در زمین حضور پیدا کنند.
اگر یکی از بازیکنان ما در بازی تمام تلاش خود را به نمایش نگذارد، من به آن خواهم پرداخت، شما می‌توانید از این موضوع مطمئن باشید. تا الان که چنین چیزی را مشاهده نکرده‌ام.
رانگنیک در مورد بررسی و چکاپ ذهنی بازیکنان:
منظم آن را انجام می‌دهم که آیا او به کسی نیاز دارد؟ به چه چیزی نیاز دارد؟ بنابراین من هیچ یک از بازیکنان را نمی‌بینم که به باشگاه اهمیت نمی‌دهد و یا نمی‌خواهد که بهترین عملکرد ممکن خود را به نمایش بگذارد.
اگر به شش هفته گذشته و از زمانی که من آمده‌ام نگاه کنیم، فکر می‌کنم در همه بازی ها و همچنین بازی روز دوشنبه مقابل استون ویلا می توانید ببینید همه بازیکنان بیشترین تلاش خود را نمایش دادند، آن ها برای هم می جنگیدند، آن ها باهم برای صعود به دور بعد می جنگیدند.
از دیدگاه من، فکر می کنم همیشه موقعیت برای پیشرفت وجود دارد، شما همچنان می توانید بهتر شوید. اما بازیکنان جوانی که در اختیار داریم بسیار مستعد هستند و به اندازه کافی بازیکن مسن هم داریم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала