پیمان امنیت جمعی عملیات مبارزه با قاچاق موادمخدر در مرز با افغانستان انجام می‌دهد

© AFP 2023 / Vyacheslav OseledkoСолдат таджикской пограничной службы патрулирует реку Пяндж на границе с Афганистаном в 220 км от Душанбе
Солдат таджикской пограничной службы патрулирует реку Пяндж на границе с Афганистаном в 220 км от Душанбе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی می‌گوید که این سازمان در سال جاری میلادی سه مرحله از عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرز با افغانستان را انجام خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، استانیسلاو زاس، دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه 24" گفت: ما امسال تعدادی اقدامات در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم که شامل امنیت نظامی، مبارزه با تروریسم و عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر می‌شود. این موضوع (مبارزه با قاچاق موادمخدر) در ارتباط با رویداد اخیر در افغانستان از اهمیت خاصی برخوردار است. عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر شامل سه مرحله می‌شود.
به گفته وی، تمام ماموریت‌ها در سال 2022 اجرا خواهند شد.
افغانستان همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد مخدر جهان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
افغانستان همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد مخدر جهان است
دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی گفت که این برنامه‌ها با توجه به وضعیت پیش آمده در منطقه مسوولیت سازمان پیمان امنیت جمعی، با توجه به تصمیماتی که در آخرین اجلاس سران کشورهای در دوشنبه گرفته شد، به تصویب رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала