درخواست کوریای شمالی از مردم برای تولید پاروی انسانی

© REUTERS / KCNAЛидер Северной Кореи Ким Чен Ын на сельхозпредприятии Chunghung в уезде Samjiyon
Лидер Северной Кореи Ким Чен Ын на сельхозпредприятии Chunghung в уезде Samjiyon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
عضو شوید
مقامات کوریای شمالی در تلاش هستند تا مردم این کشور را هر چه بیشتر تشویق به تولید کود از مدفوع شان کنند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق یک گزارش، کوریای شمالی در تلاش است تا "جو رقابت" را در میان شهروندان ایجاد کند تا کود خانگی بیشتری برای مزارع تولید کنند.
روزنامه اینترنتی دیلی ان.کی گزارش داد، کوریای شمالی از شهروندان این کشور خواسته که از مدفوع خود برای تولید کود و به جهت جبران کمبود کود وارداتی از چین، استفاده کنند.
پرتاب راکت کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2022
کوریای شمالی این‌بار از سکوی راه آهن موشک بالستیک شلیک کرد
یک منبع در ولایت یانگانگ کوریای شمالی به این نشریه گفت که کمیته مرکزی حزب حاکم کوریای شمالی دستور داده است که بازارهای این استان زمان کار خود را یک ساعت کمتر کرده و به جای این که از ساعت دوی بعد از ظهر تا ساعت پنج عصر مشغول به کار باشند از ساعت سه بعد از ظهر تا پنج عصر کار کنند تا مردم یک ساعت برای تهیه سهمیه کود خود زمان داشته باشند. در این گزارش آمده است که تنها کسانی که به اندازه کافی تولید کنند اجازه ورود به بازارها را دارند!
علاوه بر این، طبق گزارش‌ها از کشاورزان در کوریای شمالی خواسته شد تا ادرار خود را برای مخلوط کردن با کود کمپوست اهدا کنند.
هدف از این درخواست‌های عجیب مقامات کوریای شمالی تولید مواد غذایی بیشتر است زیرا کیم جونگ اون، رهبر این کشور در ماه جون ۲۰۲۱ اعلام کرد که کشورش درگیر یک بحران غذایی "شدید" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала