Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به پپ؛ برچسپ غیرقابل فروش اتلتی روی فلیکس

© Photo / Twitterژآئو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکو Atletico Madrid, Joao Felix'i 126 milyon Euro'ya transfer etti
ژآئو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکو  Atletico Madrid, Joao Felix'i 126 milyon Euro'ya transfer etti - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
باشگاه اتلتیکو مادرید رسماً اعلام کرد ژائو فلیکس در ماه جاری و تابستان جایی نخواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از پیوستن ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید، پپ گواردیولا و بارسلونا، او را تحت نظر داشتند، اما این ستاره پرتگالی در نهایت در سال 2019 تصمیم گرفت تا با مبلغ 126 میلیون یورو به روخی بلانکوس بپیوندد و به گران‌ترین خرید باشگاه مادریدی تبدیل شود.
بعد از مدت دو سال فلیکس آنچنان که باید، در حد و اندازه‌های رقم پرداخت شده ظاهر نشده، اما نظر سیمئونه نیز نسبت به استعداد و پتانسیل او تغییر نکرده است.
به نقل از مارکا، در چند وقت اخیر اخبار زیادی مبنی بر علاقه منچسترسیتی به این ستاره 22 ساله به گوش می‌رسید و پپ گواردیولا در نظر داشت تا با خرید ژائو فلیکس، یک مهاجم به تیمش اضافه کند.
سیتیزن‌ها پس از خروج سرخیو آگوئرو، به جز گابریل ژسوس دیگر مهاجم نوک تخصصی نداشته‌اند و البته ژسوس با نمایش‌های نوسانی‌اش نتوانسته رضایت گواردیولا را خود جلب کند.
علیرغم علاقه سیتی، سیمئونه و اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس را در لیست 'غیر قابل فروش' قرار داده‌اند و این به معنی شکست دوباره سیتیزن‌ها در جذب مهاجم است.
به نظر می‌رسد با توجه به وقایع اخیر، پپ گواردیولا یک بار دیگر برای جذب هری کین ستاره تاتنهام تلاش کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала