خطرات ناشی از تخم مرغ

Яйцо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
اشتباه حین پختن تخم مرغ میتواند برای صحت انسان بسیار مضر باشد.
به گزارش اسپوتنیک، Sohu خبر داده است که تخم های نیمه جوش شده، میتواند باعث مسموم گردد.
ستون نویس برای پورتال چینی Sohu می نویسد: تخم مرغ ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از پروتئین است، اما اشتباه در تهیه آن می تواند این محصول را از خواص مفید محروم کند یا حتی به سلامتی آسیب برساند.
به گفته نویسنده مقاله، عملیات حرارتی مواد غذایی واقعاً به تخریب باکتری ها کمک می کند. اما اگر تخم‌مرغ‌ها به مدت طولانی بجوشد، گوگرد و آهن موجود در آن به مواد دیگری تجزیه می‌شود و محصول ارزش غذایی خود را از دست می‌دهد. در عین حال، دوستداران تخم مرغ جوش شده به دلیل عملیات حرارتی ناکافی در معرض مسمومیت هستند. همانطور که در مقاله ذکر شد، این به ویژه برای کودکان خطرناک است.
نکاتی که هنگام پختن تخم مرغ باید رعایت شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2020
نکاتی که هنگام پختن تخم مرغ باید رعایت شوند
روش جوشاندن تخم مرغ در شکر قهوه ای نیز خطرناک تلقی می شد. با وجود این باور گسترده که از این طریق می توان تولید خون را تحریک کرد، این مملو از تشکیل عناصر مضر برای بدن است.
پیش از این، کارشناسان فرانسوی، متخصص آشپزی Tiefen Campe و مدیر موسسه ملی تحقیقات زراعتی Hervé Thies در مورد رایج ترین اشتباهات در پخت ماکارونی صحبت کردند. از جمله در مورد بیهودگی افزودن روغن زیتون صحبت می کنیم که در هنگام پخت با آب مخلوط نمی شود و به سطح می آید. همچنین استفاده از قابلمه خیلی کوچک در زمان پخت و نماندن منتظر جوشیدن آب و نمک زدن پاستا در آخرین لحظه نیز اشتباه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала