Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 2 – یونایتد 2؛ فرار جرارد از شکست حتمی با جادوی کوتینیو + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLAston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates
Aston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه برابر استون ویلا مساوی کرد و از کسب امتیازات کامل باز ماند.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد در ورزشگاه ویلا پارک مهمان استون ویلا بود و با نتیجه 2-2 با این تیم مساوی کرد.
یونایتد که در این دیدار رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گُل رسید. برونو فرناندز ستاره پرتگالی یونایتد در دقیقه 6 روی اشتباه مارتینز دروازه شاگردان جرارد را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.
یونایتد در ادامه فرصت‌های خوب دیگر برای افزایش اختلاف داشت اما این فرصت‌ها هدر رفت و نیمه نخست بازی با نتیجه 0-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم یونایتد به گُل دوم رسید و باز هم برونو فرناندز موفق شد در دقیقه 67 شیاطین سرخ را به گُل برساند.
پس از دریافت این گُل استون ویلا پیش کشید تا از شکست فرار کند. در دقیقه 77 این تیم به گُل نخست رسید و جیکوب رمزی موفق شد اختلاف را به یک گُل برساند.
5 دقیقه پس از این گُل فیلیپه کوتینیو خرید جدید استون ویلا که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، دروازه دخیا را باز کرد و بازی را مساوی کرد.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازها قناعت کردند.
با این تساوی یونایتد 32 امتیازی شد و رد جایگاه هفتم ایستاد. استون ویلا نیز با 23 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала