Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بارسا در تیررس آبی سرخ های لیگ برتر

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر، رونالد آرائوخو مدافع بارسا را زیر نظر دارند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسا در تلاش است تا با جذب و فروش ستاره های مورد نظرش را در بازار زمستانی امسال، تیم ژاوی در ادامه مسابقات لالیگا تقویت کند.
یکی از ارزشمند ترین خرید های زمستانی بارسا فران تورس بود که از سیتی به این تیم پیوست و برای نخستین بار در دیدار مقابل رئال در الکلاسیکو نیز برای بلوگرانا به میدان رفت.
دیگر ستاره ای که بارسا برای جذب آن آستین بالا زده، ارلینگ هالند مهاجم پر مشتری دورتمند است. بازیکنی که نه تنها بارسا، بلکه دیگر غول فوتبال اسپانیا رئال مادرید نیز برای آن دندان تیز کرده است.
با این حال بارسا قصد دارد برای جذب هالند، چند بازیکنش را در لیست فروش قرار دهد و یکی از این بازیکنان رونالد آرائوخو است که حتی رئال مادرید هم او را زیر نظر دارد.
آرائوخو در ماه های اخیر نمایش خوبی در ترکیب بارسا داشته و همین خاطر حالا در محراق توجه دو تیم سرشناس انگلیس در لیگ برتر قرار گرفته است.
به گزارش مارکا، دو تیم منچستریونایتد و چلسی که از وقعیت قرارداد آرائوخو در بارسا آگاه هستند، مذاکرات مقدماتی را برای متقاعد کردن او آغاز کرده اند و انتظار میرود در صورتی که بارسا شدید به مشکلات مالی مواجه است، برای فروش او موافقت کند.
قرارداد آرائوخو در تابستان 2023 با بارسا به اتمام میرسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала