Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به اندازه کافی برای رقابت در همه جام‌ها قوی هستیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
رئال مادرید پس از پیروزی شاگردانش در مصاف با اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا به منتقدانش طعنه‌ زد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا با دو گل برابر بیلبائو به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات این بازی صحبت کرد.
سرمربی کهکشانی‌های مادرید ابتدا در خصوص عملکرد شاگرداش در این بازی گفت:
"به اندازه کافی برای رقابت در همه جام ها قوی هستیم. تماشای بازی این تیم را دوست دارم. می توانیم به روش های مختلف بازی کنیم و این نقطه قوت این تیم است."
او در ادامه همچنان گفت:
"وقتی عناوین زیادی فتح می کنید، فکر می کنید خوشتیپ تر هستید، بهترین فوتبال دنیا را ارائه می کنید و سطح فداکاری کمی افت می کند. خوشبختانه سطح فداکاری بازیکنان ما بالاست. فکر نمی کنم بازیکنان من خوشتیپ باشند، آنها زشت هستند."
آنچلوتی در پایان درباره عملکرد سه بازیکنش، وینیسیوس، رودریگو و مودریچ، اظهار داشت:
"وینیسیوس امشب از رودریگو خسته‌تر بود. رودریگو عملکرد بسیار خوبی داشت، همیشه خطرناک ظاهر می‌شد و پاس گل مودریچ را هم او داد. او بازیکن بسیار خوبی است. تونی کروس و کاسمیرو عالی هستند. وقتی این سه نفر در اوج نباشند، تیم ما در کنترل بازی مشکل دارد."
رئال مادرید اکنون شانس اصلی قهرمانی در لالیگاست و این تیم قصد دارد در لیگ قهرمانان اروپا نیز برای چهاردهمین بار شانس خود را امتحان کند. رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریس خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала