حمله ناگهان هوایی در ابوظبی 3 کشته و زخمی بر جای گذاشت

© REUTERS / Hamad I MohammedДым от атаки дрона на объекты Saudi Aramco в Абкайке
Дым от атаки дрона на объекты Saudi Aramco в Абкайке  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
در اثر حمله هوایی بر تاسیسات شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) در پایتخت امارات متحده عربی، سه نفر کشته و شش نفر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری امارات WAM به نقل از پولیس گزارش داده است که در نتیجه حمله پهپاد یک شهروند پاکستانی و دو شهروند هندی کشته شدند و شش نفر دیگر نیز جراحات جزئی و متوسط ​​دریافت کردند.
در این اطلاعیه همچنین آمده است که این آتش سوزی که اکنون خاموش شده است، در منطقه صنعتی ال مصفا در مجاورت مخازن ADNOC رخ داد و منجر به انفجار سه مخزن حاوی فرآورده های نفتی شد.
حمله به میدان هوایی ابوظبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2018
حمله به میدان هوایی ابوظبی
پیش از این در مورد آتش سوزی های که هم در المصفاح و هم در یک محل ساخت و ساز در نزدیکی میدان هوایی ابوظبی رخ داده بود. در حین حال مشخص شد که آتش سوزی در میدان هوایی به هیچ وجه بر ترافیک هوایی تاثیری نداشته و قطعاتی که احتمالاً از پهپادها بوده در محل وقوع حوادث کشف شده است.
در همین حال، جنبش شورشیان یمن "انصارالله" (حوثی‌ها) اساساً مسئولیت این اتفاق را بر عهده گرفته و وعهده داده است که در ساعات آینده اطلاعاتی درباره "عملیات رزمی" انجام شده در امارات منتشر کند. ائتلاف به رهبری عربستان سعودی همچنین اعلام کرد که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، از جمله پهپادهای که از میدان هوایی بین‌المللی صنعا پرتاب شده‌اند، "تشدید خصمانه" حوثی‌ها را شناسایی کرده است.
جنبش انصارالله (حوثی ها) یمن مسئولیت حمله به ابوظبی را بر عهده گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала