Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی آنتونلا در فرانسه، مسی را به بارسا برنمی‌گرداند

© AP Photo / Christophe EnaФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که خبرهای مبنی بر بازگشت مسی به بارسلونا حقیقت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ال ناسیونال گزارش می‌دهد که پس از عدم رضایت آنتونلا روکوزو (همسر لیونل مسی فوق ستاره سابق بارسلونا و فعلی پاریسن جرمن) در پاریس، گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت این بازیکن به بارسلونا را آغاز کرد.
گزارش شده است که سه پسر این زوج برای یادگیری زبان فرانسه در تلاش هستند و دلتنگ دوستان خود در بارسلونا می شوند، در حالی که آنتونلا نیز دلتنگ سبک زندگی خود و آب و هوای کاتالونیا را شده است.
گفته می شود دوستان و هم تیمی های سابق او ژاوی و دنی آلوز نیز در تلاش هستند تا مسی را متقاعد کنند که به نیوکمپ بازگردد.
با این حال، با وجود این شایعات، روزنامه سان گزارش می دهد که هیچ شانسی برای بازگشت برنده هفت توپ طلا به بارسلونا وجود ندارد که تنها پس از یک فصل لیگ 1 را به مقصد لالیگا ترک کند.
مسی پس از به ثمر رساندن تنها یک گل در لیگ، پس از اینکه اکثر بازی ها را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا از دست داده، به سطح بالای عملکرد خود در فرانسه نرسیده است.
اما قرارداد او در پارک دو پرنس تا سال 2023 اعتبار دارد؛ ظاهراً مسی قصد دارد به این قرارداد احترام بگذارد و در پاریسن جرمن باقی بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала