یک دکتر از علائم جدید سویه امیکرون خبر داد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Медицинские работники в палате реанимации и интенсивной терапии во временном госпитале COVID-19 на ВДНХ в Москве
Медицинские работники в палате реанимации и интенсивной терапии во временном госпитале COVID-19 на ВДНХ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
دکتر کایروپراکتیک، یکی از نشانه های سویه امیکرون را کمردردی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری کابیچکین، دکتر کایروپراکتیک، یکی از نشانه های سویه امیکرون را کمردردی می خواند.
این دکتر گفت که با گسترش سویه جدید در سراسر جهان، داده هایی در مورد علائم مشخصه بیماری ناشی از این نوع ویروس کرونا ظاهر می شود. به عنوان مثال، پزشکان از آفریقای جنوبی گزارش دادند که بیماران مبتلا به سویه امیکرون اغلب از درد کمر شکایت دارند.
این متخصص خاطرنشان کرد: با این حال، این علامت، از جمله پس از سرماخوردگی، لزوماً به این معنا نیست که فرد مبتلا به امیکرون شده است.
کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
چه افرادی در برابر امیکرون آسیب ‌پذیر هستند؟
به گفته وی این علامت - کمردرد- مشخصه بسیاری از اختلالات سلامت انسان است، از مواردی که با وضعیت نادرست بدن تا فرآیندهای عفونی مرتبط است.
با هر فرآیند عفونی ویروسی، باکتریایی یا برخی مسایل دیگر درد در ناحیه کمر نیز ممکن است رخ دهد. پزشکان آن را میالژی می نامند.
این دکتر توضیح داد که تنها راه درست برای پی بردن به عامل بیماری زا این علامت معاینه پزشکی است.
به گفته وی، بیمارانی که پاسخ ایمنی پایینی به هر عفونتی دارند و همچنین افراد بالای شصت سال، در صورت آلوده شدن به کووید-19 در معرض خطر کمردرد هستند.
این پزشک یادآور شد: موثرترین راه برای جلوگیری از ابتلا به کووید-19 و دوره شدید بیماری، واکسیناسیون است.
پیش از این دکتران در مورد مرگ و میر بالا ناشی از سویه Omicron هشدار داده شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала