انفجار و آتش‌سوزی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی

© https://twitter.com انفجار و آتش‌سوزی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی
 انفجار و آتش‌سوزی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
پلیس ابوظبی، از انفجار در منطقه صنعتی المصفح، امارات و آتش‌سوزی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای، امروز (دوشنبه، ۱۷ جنوری) از انفجار در سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات و آتش‌سوزی پس از آن خبر داد. المصفح منطقه‌ای صنعتی واقع در جنوب غربی ابوظبی، در امارات است.
پلیس ابوظبی با تایید این خبر ادعا کرد که در پی این انفجار، یک آتش‌سوزی جزئی در محوطه ساخت‌وسازهای جدید در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی روی داد و هنوز هیچ خسارتی از این حریق ثبت نشده است.
خبرگزاری رسمی امارات نیز در خبری فوری اعلام کرد که سه تانکر سوخت در این منطقه صنعتی آتش گرفته است.
منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یکی از انفجارها در فرودگاه ابوظبی صورت گرفته است و منابع پلیس این کشور تایید کردند که چند فروند پهپاد با انداختن بمب بر روی مخزن‌های سوخت در این منطقه صنعتی ابوظبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی این شهر آن را به آتش کشیدند.
اجازه ثبت ازدواج غیرمسلمانان در ابوظبی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
اجازه ثبت ازدواج غیرمسلمانان در ابوظبی 
به نوشته خبرگزاری رسمی امارات، دو انفجار نخست در نزدیکی انبارهای "ادنوک" و انفجار سوم در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی صورت گرفته است و تحقیقات اولیه حاکی از رصد اجسام پرنده‌ای که احتمالا پهپاد هستند، است که این دو منطقه را هدف قرار داده‌اند.
پلیس ابوظبی نیز سپس تایید کرد که در حمله نخست تانکرهای سوخت در منطقه المصفح و در حمله بعد فرودگاه بین‌المللی ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.
پس از انتشار این خبر، برخی منابع رسانه‌ای از توقف پروازها در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی خبر دادند.
لحظاتی پس از انتشار این خبر، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار پستی در توئیتر به طور تلویحی مسئولیت حمله به فرودگاه ابوظبی را برعهده گرفت و اعلام کرد که به زودی جزئیات این حمله را منتشر می‌کند.
ائتلاف سعودی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین پهپاد را که از فرودگاه صنعاء برخاسته‌اند، رصد کرده است.
شبکه المیادین نیز به نقل از منابع رسانه‌ای نوشته ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک بالستیک، مناطق حساس و کلیدی را در امارات هدف قرار داده‌ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала