رونمایی از کشتی جدید "لایزری" آمریکا + عکس

© REUTERS / Ukrainian Defence MinistryЭсминец США "Портер" во время международных морских учений Sea Breeze 2020 в Черном море
Эсминец США Портер во время международных морских учений Sea Breeze 2020 в Черном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا یک مفهوم کلی از کشتی آینده مجهز به موشک های هایپرسونیک و سلاح لیزری رارونمایی نمودند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از USNI News نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا از طرح تصوری یک کشتی جنگی مجهز با سلاح های لیزری و موشک های مافوق صوت را رونمایی کرده است که ساخت آن در سال 2028 آغاز می شود.
این کشتی دارای دورنمای امیدوارکننده مجهز به یک نیروگاه واحد خواهد بود که توان لیزرهای جنگی با قدرت 600 کیلووات را تامین می کند. این سلاح قادر است موشک های کروز را هدف قرار دهد.
این کشتی جنگی در نخست پرتابگرهای 32 سلولی Mk-41 را دریافت می کند که می توانند با پرتابگرهای 12 سلولی برای موشک های مافوق صوت پیشرفته جایگزین شوند. طراحی کشتی طوری است که امکان تغییر تعداد موشک ها را فراهم می‌کند. این کشتی قرار است به سیستم رزمی Baseline 10 Aegis و رادار SPY-6 مجهز شود.
نیروی دریایی ایالات متحده می خواهد یک کشتی جنگی با برد طولانی دریافت کند که 25 در صد سوخت کمتری نسبت به کشتی های جنگی های کلاس Arleigh Burke مصرف کند. همچنین یکی از ضروریات لازم این کشتی بهبود قابلیت شناوری و توانایی انجام وظایف در قطب شمال است.
پیش از این بریکینگ دیفنس از آماده سازی لیزر رزمی HELIOS برای نصب بر روی کشتی پربل نیروی دریایی آمریکا کلاس Arleigh Burkeخبر داده بود. این کشتی با سلاح های جدید در سال 2022 به آب انداخته خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала