اعزام گروهی متشکل از نیروهای ویژه کانادا به اوکراین

© Flickr / vtgardپرچم کانادا
پرچم کانادا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
برخی منابع آگاه اعلام کردند، که با توجه به تنش های احتمالی در اوکراین گروه کوچکی از نیروهای عملیات ویژه نظامی کانادا به این کشور اعزام شدند.
به گزارش اسپوتنیک، منابعی در کانادا در صحبت با شبکه تلویزیونی Global News: از اعزام گروهی متشکل از نیرو های ویژه کانادا به اوکراین خبر داده می‌گویند که این اقدام "بخشی از تلاش های متحدان ناتو برای جلوگیری از تجاوز روسیه و شناسایی راه هایی برای حمایت از دولت اوکراین است."

این منابع اعلام کردند: " واحد اعزامی همچنین وظیفه دارد در صورت تهاجم گسترده به اوکراین، به تخلیه دیپلمات های کانادایی کمک کند. "

پیشتر شبکه "CBC" گزارش داد که کانادا 200 سرباز را برای کمک به آموزش مقامات امنیتی محلی به اوکراین اعزام کرده است.
Министр обороны Великобритании Бен Уоллес (1 октября 2019). - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
انگلیس به اوکراین سلاح ضد تانک می‌دهد
همزمان با تکرار ادعاهای غرب و کی یف مبنی بر اینکه روسیه قصد حمله به اوکراین را دارد، کانادا نیز در همراهی با غرب از شهروندانش خواست از سفر غیرضروری به اوکراین خودداری کند.
گفتنی است تنش ها بین روسیه و اوکراین از آنجا آغاز شد که وزارت امور خارجه روسیه ماه گذشته فهرستی از خواسته‌های خود برای آمریکا و ناتو را ارائه کرد و خواست اوکراین را به عضویت ناتو درنیاورند و میزان نیروهای نظامی در شرق اروپا را کاهش دهند. مسکو همچنین از آمریکا خواست پایگاه نظامی در کشورهای عضو سابق اتحاد جماهیر شوروی، احداث نکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала