Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق رئال به بازگشت هازارد به لیگ برتر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
گزارش شده که رئال مادرید پیشنهاد بااه لیگ برتری برای ادن هازارد را پذیرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید در راه بازگشت به لیگ برتر است.
رسانه‌ ال ناسیونال مدعی شده که غول اسپانیایی پیشنهاد 40 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون یورو از نیوکاسل یونایتد را پذیرفته است.
وینگر بلجیمی از زمان انتقال 150 میلیون یورویی خود از چلسی در سال 2019، نتوانسته در سانتیاگو برنابئو بدرخشد. مصدومیت‌های مکرر زمان بازی او را به میزان قابل توجهی کاهش داد و باعث شد بیش از نیمی از بازی‌های رئال مادرید را از دست بدهد.
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
ورزش
چهره ناراحت هازارد در جشن قهرمانی رئال؛ جدایی خرید ناکام نزدیک است
او تاکنون تنها 59 بازی برای مادریدی‌ها در تمامی رقابت‌ها انجام داده و تنها 5 گل به ثمر رسانده است.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال نیز نشان داده که هازارد در برنامه‌های او جایی ندارد و این واقعیت زمانی آشکار شد که او از بازی با این ستاره در رقابت‌های اخیر سوپرجام اسپانیا خودداری کرد.
او همچنین در طول مراسم جشن‌ رئال، چهره‌ای مأیوس به خود گرفت و همه را به این نتیجه رساند که از باشگاه ناراضی است. شایعات نقل و انتقالات اخیراً بر سر زبان‌ها افتاده و برخی گزارش‌ها حتی از بازگشت هیجان انگیز به استمفوردبریج در تابستان خبر می‌دهند.
با این حال، به نظر می‌رسد نیوکاسل وارد عمل شده‌ و پس از خرید کی‌ران تریپیر از اتلتیکو مادرید، حالا هازارد تبدیل به دومین خرید اصلی خود کرده‌ است. همچنین گزارش شده که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید، بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفته زیرا انتظارات او را برآورده کرد.
غول لالیگا که مقدار زیادی از دستمزد سنگین هفتگی را برای این ملی پوش بلجیمی پرداخت کرده‌اند، خوشحال خواهند شد که این ضررها را کاهش دهند. بر اساس گزارش‌ها، هازارد برای رفع آخرین مصدومیتش باید یک عمل جراحی دیگر انجام دهد، اما پرز مانع از آن شده زیرا می‌خواهد او در پنجره نقل و انتقالات جنوری فروخته شود.
البته اگرچه کهکشانی‌ها پیشنهاد نیوکاسل را پذیرفته‌اند، اما بازگشت هازارد به چلسی هنوز کاملاً منتفی نیست. باید دید آیا آبی‌ها وارد جنگ پیشنهادی برای بازیکن سابق شان خواهند شد یا خیر.
با توجه به این‌که کمتر از دو هفته به پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده و هنوز قراردادی امضا نشده، به احتمال زیاد هازارد باید تا پایان فصل صبر کند تا انتقال نهایی را انجام دهد.
تا آن زمان، او برای مذاکره آزاد است و اگر طرف سابقش پیشنهاد بهتری ارائه کند، می‌تواند به لندن باز گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала