دیدار سفیر ناروی با معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان

© Inamullah Samangani Twitter دیدار سفیر ناروی با معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان
دیدار سفیر ناروی با معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان امروز با سفیر ناروی و هیات همراهش در قصر سپیدار دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی معاون سخنگوی گروه طالبان در یکسری تویتی درباره دیدار معاون نخست وزیر گروه طالبان با سفیر ناروی نوشت: "مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر ظهر امروز با اندریس لیندمن سفیر ناروی و هیأت همراهش در قصر سپیدار دیدار نمود".
او افزوده است، ک در این دیدار، اندریس لیندمن سفیر ناروی گفت: اگرچه ناروی در افغانستان سفارت فعال ندارد، اما در همه پروسه های مهم مرتبط به افغانستان دخیل است.
او در ادامه نوشته است، که مولوی عبدالکبیر روابط افغانستان و ناروی را تاریخی خواند و از کمک و همکاری های ناروی در بخش های مختلف به مردم افغانستان، تشکری نمود.
او نوشته است، که مولوی عبدالکبیر از ناروی و دیگر کشورهای کمک کننده میخواهد کمک ها را به افغانستان افزایش دهند و بجای اعمال فشار، راه تفاهم را اختیار نمایند.
در آخرین تویت اش معاون گروه طالبان نوشته است، که در این دیدار معاون سیاسی نخست وزیر این گروه تصریح نمود: دولت افغانستان برای به رسمیت شناخته شدن؛ تمام شرایط را برآورده ساخته و امید است که ناروی در باره به رسمیت شناختن، از دیگران پیشقدم شود و بخاطر آزادسازی سرمایه منجمدشده افغانستان، نیز همکاری کامل نماید.
یادآوری می کنیم، که پس از فروافتادن جمهوریت و به قدرت رسید امارت، ناروی و دیگر کشورهای اروپایی سفارتش در کابل را بستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала