Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت داغ رئال و لیورپول برای جذب هافبک انگلیسی لیدز

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
دو تیم لیورپول و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کالوین فیلپیس از لیدز یونایتد با هم رقابت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کالوین فیلپیس ستاره انگلیسی لیدز یونایتد که درخشش خوبی در یورو داشت و در فصل جاری از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان نیز بازی‌های درخشانی از خودش به نمایش گذاشته است، مورد توجه دو تیم مطرح رئال مادرید و لیورپول قرار گرفته است.
طبق گزارش کاتالونیایی ال ناسیونال، لیورپول به جذب این بازیکن نزدیک است و سرخ‌ها آماده‌اند برای این بازیکن 34 میلیون یورو پرداخت و وی را به آنفیلد بیاورند.
سرخ‌ها اما در این راه رقیبان سرسختی دارند و بایرن مونیخ، پاریسن‌جرمن و رئال مادرید نیز به این بازیکن علاقه دارند و خواهان جذب وی هستند.
در این میان خود بازیکن ترجیح می‌دهد راهی رئال مادرید شود و برای کهکشانی‌ها بازی کند. از سویی هم رئال مادرید به دنبال جذب جانشین مناسب برای مودریچ است و فیلیپس می‌تواند گزینۀ مناسب برای پُر کردن جای خالی ستاره 36 ساله و کروات در سال‌های پیشرو باشد.
جدایی این بازیکن از لیدز قطعی به نظر می‌رسد زیرا این باشگاه شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر ندارد و با این وضع ستاره انگلیسی از جمع لیدزی‌ها جدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала