Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح بی بارسا در صورت نیامدن هالند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
در صورتی که بارسلونا نتواند ارلینگ هالند را در تابستان امسال به خدمت بگیرد، برنامه دوم خود را اجرا خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ این موضوع به همه آشکار است که بارسلونا در تلاش است امسال ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد تا او رویای ژاوی را برآورده سازد.
اما این موضوع سبب نشده که کاتالان‌ها برنامه جایگزینی نیز نداشته باشند، زیرا آنها برای جذب بازیکن نروژی با رقابت جدی در اروپا مواجه خواهند شد.
اسپورت مدعی شده که بارسلونا در صورت ناتوانی بر سر جذب این بازیکن، طرح B را روی میز دارد که اجرا می‌کند.
آنها هالند را در اولویت قرار داده‌اند؛ اما دوسان ولاوویچ مهاجم فیورنتینا، گزینه شماره یک در لیست گزینه‌های بارسا پس از وی شناخته می‌شود. زیرا بازیکن صربستانی از زمان شروع فصل یک ستاره غیرقابل توقف در برابر دروازه حریفان بوده است.
او 20 گل و 4 پاس گل برای فیورنتینا در 24 بازی در تمام رقابت‌ها تا این جای فصل داشته؛ آماری که او را در محراق توجه جدی بارسا قرار داده است و آنها متقاعد شده‌اند که ولاوویچ آنچه را که برای تأثیرگذاری در نیوکمپ لازم است، دارد.
به گفته همین منبع، بلوگرانا همچنین الکساندر ایساک بازیکن رئال سوسیداد را زیر نظر دارد. آنها مدت زیادی است که به جذب بازیکن سویدنی چشم دوخته اند و حتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی در تعقیب او بودند اما به دلیل وضعیت مالی نتوانستند موفق شوند.
ایساک واقعاً در حال رشد است تا به یک مهاجم در کلاس جهانی تبدیل شود. پس از بازی درخشان‌اش در یورو در تابستان گذشته، جایی که در چهار بازی دو گل به ثمر رساند، این مهاجم به عملکرد درخشان خود در این فصل نیز ادامه داد. او تاکنون 8 گل و دو پاس گل برای رئال سوسیداد در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها داشته است.
این در حالی‌ست که علی‌رغم محدودیت‌های مالی فعلی، بارسلونا باورمند است که می‌تواند ارلینگ هالند را در تابستان به خدمت بگیرد.
روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش می‌دهد که خوان لاپورتا رئیس بلوگرانا، پشت درهای بسته به همکارانش گفته که او بازیکن نروژی را به نیوکمپ خواهد آورد.
طبق گزارش ترانسفر مارکیت؛ ارزش فعلی هالند در بازار 150 میلیون یورو است، با این حال، انتظار می‌رود بند آزادسازی این مهاجم در تابستان به نصف این رقم کاهش پیدا کند، که می‌تواند یک تقویت بزرگ برای بارسلونا باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала