Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت قطعی مسی در دو بازی بعدی آرجانتین برابر شیلی و کلمبیا

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
لیونل مسی به درخواست پاریسن‌جرمن، به مأموریت ملی نخواهد رفت و دو بازی مهم برابر شیلی و کلمبیا را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا روزهای سختی را سپری کرد و آغاز کار او پاریسن‌جرمن بسیار دشوار بود. لئو پس از پیوستن به پی‌اس‌جی آمادگی لازم را نداشت و چند هفته را سپری کرد تا آماده حضور در ترکیب این تیم شود.
وی پس از آن مصدوم شد و چند هفته را به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور بود. ستاره آرجانتینی در ادامه به ویروس کرونا مبتلأ شد و چند هفته می‌شود که برای تیمش به میدان نرفته است.
سران پاریسن‌جرمن که توقع زیادی از فوق ستاره آرجانتینی دارند، تمام تلاش شان را به خرچ می‌دهند تا مسی را به بهترین شکل ممکن به دشوارترین مقطع فصل آماده سازند و از حضور او در ترکیب بهره ببرند.
به همین منظور به فدراسیون فوتبال آرجانتین درخواست داده اند تا از ستاره تیمش به تیم ملی دعوت صورت نگیرد و او مدت دوهفته از تعطیلات ملی را در فرانسه سپری و ضمن استراحت، به خوبی ریکاوری کند.
به نظر می‌رسد که این درخواست باشگاه پاریسن‌جرمن از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال آرجانتین تایید شده و آن‌ها به دلیل اینکه صعود شان به جام جهانی قطعی شده است، تصمیم دارند در دو بازی پیشرو در مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر، برابر شیلی و کلمبیا، از لئو دعوت به عمل نیاورند.
رسانه‌های مطرح آرجانتینی این خبر را تایید کرده‌اند و مدعی اند که لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرجانتین تصمیم دارد به برخی دیگر از ستاره‌های تیمش نیز استراحت دهد و فرصت حضور و درخشش جوانان را در دو بازی پیشرو مساعد سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала