نامه اتحادیه روزنامه نگاران فدراسیون روسیه به وزیر خارجه آلمان

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Логотип телеканала Russia Today на здании в Москве
Логотип телеканала Russia Today на здании в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
اتحادیه روزنامه نگاران فدراسیون روسیه نامه ای در مورد حمایت از حقوق نمایندگان رسانه ها در آلمان به وزیر خارجه این کشور تسلیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک اتحادیه روزنامه‌نگاران روسیه نامه‌ای را به آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان ارسال کرد که در آن به خطر سیاسی کردن موضوع فعالیت روزنامه‌نگاران روسی در آلمان توجه شود.
در نامه آمده است، مایلیم توجه شما را به خطر سیاسی کردن موضوع ممنوعیت فعالیت همکارانمان در آلمان جلب کنیم. ما به نمایندگی از اتحادیه روزنامه نگاران روسیه درخواستی رسمی آماده کرده ایم.
نماینده اتحادیه گفت: امیدواریم که شما آن را به دقت بررسی کنید و ما امیدواریم که دوسیه اسناد شما را که با آن به مسکو آمده‌اید سنگین‌تر نکند.
عذرخواهی مشاور ترامپ از مصاحبه با راشاتودی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2020
عذرخواهی مشاور ترامپ از مصاحبه با "راشاتودی"
همانطور که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه پس از گفتگو با بوربوک گفت، روسیه دلایلی دارد که باور کند مقامات آلمانی مستقیماً در آزار و اذیت RT DE در آلمان دخالت دارند و امیدوار است که برلین اقداماتی را برای جلوگیری از چنین تبعیضی انجام دهد. وزیر روسیه تاکید کرد که مسکو نمی‌خواهد مانعی برای کار روزنامه‌نگاران آلمانی در روسیه ایجاد کند، اما ممکن است در صورت حل نشدن وضعیت RT در آلمان مجبور به انجام این کار شود.
پیش از این، این شبکه تلویزیونی به نقل از مارگاریتا سیمونیان، سردبیر این شبکه اعلام کرد که که راشاتودی در حال راه اندازی یک کانال خبری شبانه روزی جدید به زبان آلمانی "RT DE" است که استودیوهای خبری این کانال در مسکو و برلین قرار دارند و اخبار، برنامه های گفتگو و مستند را پخش خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала