Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلایه لواندوفسکی از مسی پس از دریافت جایزه بازیکن سال فوتبال جهان

© REUTERS / Benoit TessierНападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Нападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
ستاره پولندی بایرن مونیخ، در نشست خبری به موضوع رای ندادن مسی به خودش واکنش نشان داد و اظهار داشت که وی به ستاره آرجانتینی رأی داده‌است اما وی این کار را نکرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته مراسم اهدای جوایز سالیانۀ فیفا در زوریخ سوئیس برگزار شد و روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 میلادی انتخاب و جایزه The Best را در بخش مردان از آن خود کرد.
دقایقی پس از پایان این مراسم، رأی‌های کاپیتان‌ها مشخص و دیده شد که لیونل مسی جدی‌ترین رقیب لوا در راه کسب این جایزه، به این بازیکن رأی نداده‌است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره پولندی بایرن مونیخ که سال گذشته نیز این جایزه را از آن خود کرده بود، ساعتی قبل در نشست خبری به این موضوع واکنش نشان داد و به شکل گلایه‌گونه گفت که وی به مسی رأی داده اما او این کار را نکرده‌است.
او گفت:" از صحبت‌هایی که مسی در آن زمان در موردم داشت، خوشحال شدم هر چند که حالا شرایط کمی فرق دارد. از خودش بپرسید که چرا به من رای نداده‌است. فکر نمی‌کنم که از دست من عصبانی باشد. شاید از نظر ورزشی از جایزه من خوشحال نباشد اما از نظر شخصی با من مشکلی ندارد. البته من رای دوم خود را به او دادم (می خندد)."
لوا در حالی از مسی گلایه کرده‌است که این ستاره آرجانتینی برای رای اول خود نیمار را انتخاب کرده بود. رای دوم مسی برای کیلیان امباپه و رای سوم او هم کریم بنزما بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала