Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره منفور فرانسوی جانشین امباپه می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
رسانه پرطرفدار اکیپ در گزارشی مدعی شده که پاریسی‌ها از همین حالا برای جانشینی کیلیان امباپه دست به کار شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌اکیپ فرانسه با نشر گزارشی مدعی شده که پاریسن‌جرمن در تلاش پیدا کردن جانشین احتمالی کیلیان امباپه هستند.
اندومبله هافبک تاتنهام که در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی ندارد ممکن است در زمستان از این تیم لندنی جدا شود و پاریسی‌ها او را گزینه مناسب و بی دردسر در نظر گرفته‌اند.
پی‌اس‌جی بر سر خرید بازیکن جدید در بازار جاری محتاط است، زیرا آنها تمام تمرکز خود را برسر متقاعد کردن امباپه معطوف کرده‌اند تا خرید تازه، اما یک فرصت مناسب به نام "تانگوی اندومبله" در بازار برای لئوناردو سبز شده است.
این بازیکن ملی پوش فرانسوی در جستجوی دقایق بیشتر است اما کونته چنین نظری ندارد.
در همین حال تیم‌های آ اس رُم و ناپولی نیز در تلاش جذب وی هستند، ولی غول فرانسوی قصد دارد تا در روزهای نزدیک پیشگام شود.
جالب است که در 2019، کیلیان امباپه به لئوناردو پیشنهاد نمود تا هموطن او را به خدمت بگیرد ولی مدیرورزشی PSG به آن پاسخ منفی داد، زیرا قصد تقویت تیم را نداشت. اکنون، وضعیت کاملاً متفاوت است. پاریسن‌جرمن به بازیکنانی با مشخصات اندومبله در خط میانی نیاز دارد و پوچتینو می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای با این ستاره داشته باشد زیرا وی زمانی که در لندن حضورش داشت این بازیکن را مربیگری کرده است.
اما مهم‌تر از همه ماندن کیلیان امباپه است که نشریه ESPN آخرین اطلاعات را در مورد آینده بازیکن فرانسوی منتشر کرده که پی‌اس‌جی نسبت به تمدید امباپه بسیار مطمئن است. مذاکره با نزدیکان این ستاره در روزهای اخیر نتایج مثبتی در پی داشته و این مهاجم نیز در پاریس احساس یک رهبر را می‌کند، شرطی که وی برای تمدیدش به الخلیفی گذاشته بود.
در همین حال ESPN ادعا کرده که لئوناردو در تلاش جذب پل پوگبا از منچستریونایتد و فرانک کسیه از میلان است و با این دو بازیکن وارد مذاکره شده است که به امباپه نیز کمک می‌کند تا در پاریس ادامه دهد.
قرارداد هر بازیکن در 30 جون 2022 ختم می‌شود، گرچه کسیه پیشنهاد تمدید با میلان داشته ولی امضا نکرده در حالی‌که پوگبا با یونایتد قصد دارد ادامه دهد.
اما این همه در حالی رخ می‌دهد که رئال مادرید در این بین مطمئن است که می‌تواند کیلیان امباپه را در ماه جون به خدمت بگیرد و فعلا شرایط وی را با آرامش کامل دنبال می‌کند، اگرچه آخرین اطلاعات خوش بینانه نیست، اما حرف آخر را بازیکن می‌زند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала