Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار پاریس به امباپه؛ در صورت رفتن باید پی‌اس‌جی بداند + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن به کیلیان امباپه هشدار داده که در صورتی انجام هرمذاکره‌ای برای جدایی باید پی‌اس‌جی را در میان بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسن‌جرمن از اول جنوری آزاد شده و می‌تواند در بازار جاری نقل و انتقالات، با هر باشگاه دیگری مذاکره نماید اما این مذاکرات برای جدایی‌اش با صلاح‌دید کامل در حال انجام است.
از یک سو امباپه به صراحت اعلام کرده که نمی‌خواهد به صورت پنهانی مذاکره نموده و پاریس را ترک کند و از سوی دیگر، فیفا به دقت هر حرکتی را که در مورد آینده ستاره فرانسوی رخ می‌دهد، زیر نظر دارد.
به همه اینها باید اضافه کنیم که بخشی از نزدیکان امباپه او را مجبور ساخته که چک سفید ناصر الخلیفی را بپذیرد که به اساس آن با یک قرارداد کوتاه یک یا دو فصل خواهد ماند اما این مهاجم تا ماه مارچ، پس از بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان، درباره آینده‌اش اظهارنظری نخواهد کرد.
حالا به اساس ماده 18 مقررات و نقل و انتقال بازیکنان فیفا، نمایندگان امباپه هر کاری را که برای انتقال بازیکن انجام می‌دهند تا 30 جون به پاریسن‌جرمن اطلاع دهند.
با این حجال هر باشگاهی که به دنبال انتقال این بازیکن است، باید قبل از شروع مذاکرات با وی، قصدش را به صورت کتبی به باشگاه پی‌اس‌جی اعلام کند. در صورتی که یک باشگاه انتقال کیلیان امباپه را به دور از نظر شیوخ قطری ببندد، فیفا درهایی تحریم‌های احتمالی - ورزشی و اقتصادی – را باز گذاشته است.
هم لئوناردو و هم الخلیفی که برای پست شان در پاریس تلاش دارند، می‌خواهند تا آخرین نفس گزینه‌های خود برای متقاعد کردن امباپه را استفاده کنند در حالی‌که وی رویای بازی برای رئال مادرید را دارد و شایعات پیرامون وی نشان می‌دهد که با گذر هر روز ورود او به سانتیاگو برنابئو نزدیک‌تر می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала