Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "کریستیانو رونالدو" به کسب جایز ویژه فیفا

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی حال حاضر منچستر به کسب جایزه ویژه فیفا پیامی منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در طول سال 2021 موفق به عبور از رکورد 109 گل ملی علی دایی شد تا تبدیل به بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال تبدیل شود.
او به دلیل ثبت رکورد جدید، جایزه ویژه سال 2021 فیفا را به دست آورد. این ستاره 36 سال شیاطین سرخ پس از کسب این جایزه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:
"دریافت جایزه ویژه فیفا یک افتخار بزرگ برای من است. اینکه سازمانی به این بزرگی شما را به عنوان بهترین گلزن تاریخ مسابقات فیفا بشناسد یک افتخار است. برای من این بهترین موفقیت‌ فردی در نمایندگی از کشور عزیزم است."
رونالدو در ادامه نوشت:
"حالا وقت این است که من این جایزه را تبدیل به یک انگیزه و روحیه بکنم برای کسب نتایج بهتر با منچستر یونایتد و همچنین با تیم ملی در پلی‌آف آتی در ماه مارس، تا پرتگال بتواند در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد و همه ما بتوانیم با هم به نوشتن این داستان شگفت انگیز ادامه دهیم."
ابرستاره پرتگالی در پایان نوشت:
"من می‌خواهم از تمام بازیکنان فوق‌العاده‌ای که در دو دهه گذشته در کنار من پرتغال را نمایندگی کردند تشکر کنم و همچنین به همه بازیکنان بین‌المللی که بارها در سراسر جهان با آنها روبرو شدم. استعداد، حرفه‌ای بودن و کیفیت شما همیشه باعث شد که من بازیکن بهتری بشوم. متشکرم!"
اهدای جایزه ویژه فیفا به رونالدو به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی یکی از سورپرایزهای مراسم بهترین های 2021 بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала