اسرائیل یکی از قوی ترین سلاح های جهان را آزمایش کرد

© AP Photo / Israel Aircraft Industries Israel Missile Arrow 3
Israel Missile Arrow 3 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
وزارت دفاع اسرائیل در 18 جنوری اعلام کرد که "آزمایش پروازی برنامه ریزی شده" دستگاه دفاع موشکی "ارو" (Arrow) را انجام داده است .
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه The Times of Israel، در این بیانیه کوتاه آمده است که جزئیات بیشتر در ساعات آینده ارائه خواهد شد.
وزارت دفاع اسرائیل هیچ جزئیاتی در مورد اینکه کدام نوع از این دستگاه دفاع موشکی دوربرد آزمایش شده است، ارائه نکرده است. پیشرفته ترین نوع (Arrow 3) موسوم به پیکان، برای اولین بار در فبروری 2018 پس از چندین ماه تاخیر و مشکلات فنی با موفقیت تست شد. علاوه بر تعدادی از دستگاهای مشابه دیگر که برای محافظت از اسرائیل در برابر حملات کوتاه، میان‌برد و دوربرد طراحی شده‌اند، اما Arrow 3 بالاترین سطح سیستم دفاعی این کشور را نشان می‌دهد.
Горящие дома в пригороде Дамаска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
روسیه: پدافند هوایی سوریه 7 موشک اسرائیل را سرنگون کرد
این دستگاه که به عنوان بخشی از برنامه مشترک اسرائیل و آمریکا ساخته شده است که برای سرنگونی موشک های بالستیک قاره پیما در خارج از جو طراحی شده است. این یک نسخه پیشرفته‌تر از سیستم‌های Arrow و Arrow 2 است. Arrow-3 یکی از قوی‌ترین سلاح‌های جهان محسوب می‌شود و بیش از یک دهه است که از سال 2008 در حال توسعه است.
علاوه بر تعدادی دیگر از سامانه‌های مشابه دیگر که برای محافظت از اسرائیل در برابر حملات کوتاه، میان‌برد و دوربرد طراحی شده‌اند، Arrow 3 بالاترین سطح سیستم دفاعی این کشور را در عمق نشان می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала