Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مُزد زحمات و گُل‌های لواندوفسکی را می‌دهد

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ تصمیم دارد به روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی خود پیشنهاد تمدید دوساله بدهد تا ضمن قدردانی از زحماتش، وی را تا 35 سالگی حفظ کند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی یک سال دیگر با باشگاه بایرن مونیخ اعتبار دارد و سران این تیم قصد دارند با توجه به درخششی که این مهاجم لهستانی دارد، وی را حفظ کنند.
این مهاجم 33 ساله در این فصل در 19 بازی بوندسلیگا 23 گل به ثمر رسانده است و در پیروزی‌ها و قهرمانی‌های تیمش نقش به سزایی داشته است.
به همین دلیل باواریایی‌ها قصد دارند به وی پیشنهاد دو ساله ارائه دهند و وی را تا 36 سالگی در ترکیب تیم شان نگهدارند.
این موضوع را بیلد و مارکا تأیید کرده اند و مدعی اند که پیشنهاد بایرن دو ساله خواهد بود و دستمزد لوا در آن کاهش خواهد یافت. طبق این گزارش در صورتی که لواندوفسکی این پیشنهاد را رد کند، پیشنهاد دیگری نیز وجود دارد و ستاره لهستانی می‌تواند با شرایط فعلی برای یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند.
روسای بایرن از جمله اولیور کان، مدیر اجرایی و حسن صالحامیدزیچ، مدیر ورزشی، امیدوارند که این موضوع تمدید لوا به زودی حل شود، اما در صورت خروج لواندوفسکی، آن‌ها ارلینگ هالند را هدف قرار خواهند داد.
حالا دیده شود که دمبله تمدید خواهد کرد و یا برای تجربۀ چالش جدید راهی تیم دیگری خواهد شد. لوا در حالی به پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده است که وی اخیراً برای دومین سال متوالی از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала