Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بازگشت مسی به تمرینات و مصدومیت نگران کنندۀ امباپه

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
رسانه‌های پاریسی دو خبر داغ از اردوی تیم پاریسن‌جرمن داده‌اند که یکی بازگشت مسی به تمرینات و دومی مصدومیت کلیان امباپه از ناحیه همسترینگ پای چپ بود.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن هفته آینده در رقابت‌های لیگ 1 به مصاف استاد رنس خواهد رفت و دیدار نسبتاً راحتی در پیش دارد. تمرینات این تیم امروز برای آمادگی به هفته بیست‌ودوم لوشامپیونه ادامه پیدا کرد و پاریسی‌ها شاهد حضور مسی و غیبت کلیان امباپه بودند.
غایب پی‌اس‌جی کلیان امباپه بود که براساس گزارش‌ها از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم شده است و زیر نظر داکتران باشگاه قرار دارد.
این موضوع را رادیو مونته کارلو تایید کرده و گفته است که وی در حال فزیوتراپی است و به صورت قطعی دیدار برابر رنس را از دست خواهد داد.
خبر دیگر از اردوی پی‌اس‌جی که هواداران این تیم را شاد ساخت، بازگشت لیونل مسی به تمرینات بود و این بازیکن پس از منفی شدن تست کرونایش، به خوبی ریکاوری کرده و بزودی شاهد حضور او در میادین خواهیم بود.
همچنان گفته می‌شود که تست کرونای کیلور ناواس منفی شده و او نیز به تمرینات اضافه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала