سازمان ملل برای آنگلا مرکل شغل پیدا کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Канцлер Германии, лидер Христианско-демократического союза Ангела Меркель во время парламентских выборов в Берлине
Канцлер Германии, лидер Христианско-демократического союза Ангела Меркель во время парламентских выборов в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
دبیرکل سازمان ملل به آنگلا مرکل پیشنهاد کار در این سازمان را داده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Politico آنگلا مرکل صدراعظم سابق آلمان می‌گوید که آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل برای وی پیشنهاد کار دراین نهاد را داده است.
نامه‌‎ی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد به رهبر سابق آلمان ارسال شد که در آن به انگلا مرکل پیشنهاد ریاست یک نهاد عالی مشاوره در زمینه کالاهای عمومی جهانی شده است، که به نفع تمام بشریت است، می‌باشد
به نوشته این نشریه، در صورت امتناع، می توان به این سیاستمدار آلمانی سمت دبیر اجرایی کنوانسیون چارچوب سازمان ملل در مورد تغییرات آب و هوا را نیز پیشنهاد داد.
نشریه می نویسد، در صورت امتناع، می توان به این سیاستمدار آلمانی سمت دبیر اجرایی کنوانسیون چارچوب سازمان ملل در مورد تغییرات آب و هوا را نیز پیشنهاد داد.
زمان خدمت رئیس فعلی دبیرخانه، پاتریشیا اسپینوزا، تابستان امسال به پایان می رسد.
مشخص شده است که مرکل در حال حاضر است به این نامه پاسخ بدهد.
آنگلا مرکل: هفته‌های سختی در پیش داریم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
آنگلا مرکل: هفته‌های سختی در پیش داریم
پیش از این، آنگلا مرکل گفته بود که هنوز برنامه ای برای بازنشستگی پس از ترک سیاست در نظر نگرفته است. در همان زمان، او گفت که اول از همه سعی می کند استراحت کند.
این سیاستمدار به شوخی گفت که ابتدا متناوب بین خواندن و خوابیدن و سپس انجام هر کاری که به ذهنش می رسد انجام می دهد.
گفتنی است که آنگلا مرکل اولین صدراعظم زن آلمان است و از سال 2005 در این سمت خدمت کرده است. اولاف شولز، سوسیال دموکرات، در 8 دسامبر به عنوان صدراعظم جدید آلمان انتخاب شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала