Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشانه‌های ماندگاری امباپه در پاریس؛ رویاهای پرز نقش بر آب می‌شود؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
با وجود شایعات فراوان، کلیان امباپه ممکن است قرارداد خودش را با پاریسن‌جرمن تمدید کند و برای حداقل دو فصل دیگر در این تیم بماند.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان ام باپه قراردادش در تابستان 2022 با پاریسن‌جرمن تمام می‌شود و حاضر به تمدید قرارداد نشده است. امباپه تمایل دارد راهی رئال مادرید شود اما پاریسن‌جرمن تلاش می‌کند هر طور شده او را حفظ کند.
با وجود شایعات فراوان مبنی برا علاقۀ رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی و عدم تمایل خود بازیکن به تمدید قرارداد، در این اواخر نشانه‌های دیده شده که می‌تواند به ماندن ستاره فرانسوی در پی‌اس‌جی برای مدت کوتاه و حداقل دو فصل بی‌انجامد.
طبق گزارش RMC SPORT ، سران پاریسن‌جرمن اخیراً با خانواده امباپه ملاقاتی داشته اند و به نظر می‌رسد که نزدیکان کلیان به ادامه کار این بازیکن در پی‌اس‌جی رأی مثبت داده‌اند. خود امباپه و نزدیکان وی اعتقاد دارند که نقش او در تیم بسیار برجسته است و به آن‌چه می‌خواست بسیار نزدیک شده‌است.
پی‌اس‌جی همچنان به ستاره فرانسوی وعده سپرده است که سرمربی تیم را عوض کند و به جای مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان را بیاورد تا هم کلیان به رویایش که کار کردن زیر نظر سرمربی فرانسوی است، برسد و هم رهبری تیم تقویت گردد.
همچنان مدیران باشگاه به امباپه گفته اند که تیم را بیشتر از گذشته تقویت خواهند کرد و پُل پوگبا و فرانک کسیه که رابطه خوبی با ستاره فرانسوی دارند را به خدمت خواهند گرفت.
با این حال سران پی‌اس‌جی به ماندن امباپه خوشبین اند و باور دارند که ستاره فرانسوی در نهایت تصمیم به ماندن خواهد گرفت و رویاهای پرز را نقش برآب خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала