هشدار پزشک ایتالیایی درباره خطر اُمیکرون

© @https://twitter.com بازگشت کرونا در افغانستان/ثبت 40 مورد جدید در شبانه‌روز گذشته
 بازگشت کرونا در افغانستان/ثبت 40 مورد جدید در شبانه‌روز گذشته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
یک پزشک ایتالیایی درباره یک خطای خطرناک در پیوند با اُمیکرون هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، اریک لیوی کارشناس گوش و حلق و بینی در ملبورن تاکیده کرده است، که عمداً به اُمیکرون خود را آلوده نکنید.
او این تصور غلط را رد کرده است، که عفونت با سویه اُمیکرون ویروس کرونا محافظت در برابر همه انواع بعدی کووید-19 را فراهم می کند.
کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2022
چه افرادی در برابر امیکرون آسیب ‌پذیر هستند؟
این پزشک در تویترش نوشت: "حتی سعی نکنید عمداً با اُمیکرون آلوده شوید. به هر حال، شما نمی دانید که آیا سیستم ایمنی بدن شما آماده ضربه زدن است یا خیر. برای بسیاری، این بیماری بسیار دشوار است".
به گفته این پزشک ایتالیایی، این شما را از گزینه های آینده نجات نمی دهد. پس از بیماری، یک فرد حداکثر چهار هفته مصونیت دریافت می کند.
وی همچنین یادآور شد، که واکسیناسیون همچنان مطمئن ترین محافظت در برابر ویروس کرونا است.
پیش از این، سازمان بهداشت جهانی گفته بود، که سویه ویروس کرونا "اُمیکرون" سریعتر از انواع دیگر گسترش می یابد و واکسینه شده و بهبود یافته را آلوده می کند.
به گفته رئیس وزارت بهداشت روسیه، میخائیل موراشکو، نسبت افراد واکسینه شده در بین دچار شدگان به کووید-19 از چهار درصد تجاوز نمی کند، تنها چند مورد شدید وجود دارد و اکثریت قریب به اتفاق بیماران در درمانگاه ها واکسینه نشده اند.
در پایان ماه سپتامبر، سازمان بهداشت جهانی پیوند مرگ و میر ناشی از SARS-CoV-2 را با امتناع از ایمن سازی پیشگیرانه اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала