Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ تند مسی به آبیدال: "نام بازیکنان کثیف را بگویید"

© AFP 2023 / MANU FERNANDEZمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
جدال دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو درگیری میان آبیدال و لیونل مسی را تازه کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو پنجشنبه شب ساعت 1:00 بامداد در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری در سن مامس به مصاف هم می‌روند.
آخرین باری که دو تیم در جام حذفی به مصاف هم رفتند؛ مرحله یک چهارم نهایی فصل 2020-2019 بود. آن مسابقه پس از گل به خودی سرخیو بوسکتس با پیروزی و کسب سهمیه برای بیلبائو به پایان رسید، اما آن دیدار درگیری و جنجال بزرگی بین لئو مسی و اریک آبیدال را به همراه داشت.
مدیر فنی سابق بارسا واضح سازی کرد که پس از تساوی در لیگ برابر اسپانیول و شکست در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید؛ چگونه ارنستو والورده را اخراج کرد و این فقط نتایج بد نبود که باعث خداحافظی شد، بلکه دلایل داخلی نیز در رختکن را نشان می‌داد.

مدیر ورزشی بارسا گفت: "رابطه مربی و رختکن همیشه خوب بوده، اما چیزهایی وجود دارد که به عنوان یک بازیکن سابق می‌توانم آنها را حس کنم. من به باشگاه گفتم که چه فکر می‌کنم و باید تصمیمی گرفته شود."

این سخنان به مزاج مسی خوش نیامد و وی در پاسخ به آبیدال در شبکه‌های اجتماعی خود بیانیه‌ای منتشر کرد که مستقیماً مدیریت آبیدال را زیر سؤال می‌برد.

مسی نوشت: "مسئولان مدیریت ورزش باید مسئولیت‌های خود را بپذیرند. بازیکنان، از اتفاقاتی که در زمین می‌افتد و همچنین ما اولین کسانی هستیم که تشخیص می‌دهیم چه زمانی خوب نبودیم. مسئولین حوزه ورزش نیز باید مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند و مهمتر از همه، تصمیماتی را که می‌گیرند به عهده بگیرند. وقتی در مورد بازیکنان صحبت می‌شود، باید نام‌ها ذکر شود، زیرا اگر نگوییم همه دارند کثیف می‌شوند و به چیزهایی که گفته می‌شود و درست نیستند، دخیل می‌شوند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала