Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد سهمیه نگیرد رونالدو می‌رود

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
در صورتی‌که منچستریونایتد نتواند در این فصل به لیگ قهرمانان صعود کند، کریستیانو رونالدو از این تیم جدا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که در مورد حضور کریستیانو رونالدو در بازی امشب مقابل برنتفورد شک و تردید وجود دارد، اما خبرهای جدی‌تر از آن شایع شده است. گفته می‌شود که اگر یونایتد نتواند سهمیه اروپا را در فصل جاری بگیرد این بازیکن اولدترافورد را ترک خواهد کرد.
رونالدو که تابستان گذشته به لیگ برتر بازگشت، امیدها را تقویت کرد که یونایتد بتواند اولین قهرمانی خود پس از سر الکس فرگوسن را زیر نظر اوله گونار سولسشر کسب کند ولی مربی نروژی از وظیفه‌اش برکنار شد.
هم اکنون هم یونایتد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در فصل پرفراز و نشیب در رده هفتم لیگ برتر ایستاده است.
رسانه سان مدعی‌ست که نمایندگان رونالدو با ریچارد آرنولد (جانشین وودوارد به عنوان مدیرعامل یونایتد) درباره آینده این بازیکن در حال مذاکره هستند.
کریس که ماه آینده 37 ساله می‌شود باورمند است که می‌تواند تا 40 سالگی در سطح بالایی بازی کند، اما می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک برنده به پایان برساند.

رونالدو هفته گذشته به اسکای اسپورت گفت: "من نمی‌خواهم اینجا در باشگاهی باشم تا برای جایگاه ششم، هفتم یا پنجم بجنگم، من اینجا هستم تا برنده شوم. من به منچستر برگشتم چون این باشگاه را دوست دارم، این فقط به خاطر پول یا هر چیز دیگری نیست. من معتقدم که ما در اینجا پتانسیل کسب چیزهای مهم را داریم. اما برخی چیزها باید تغییر کند. من معتقدم اگر نظرمان را عوض کنیم، می‌توانیم به چیزهای بزرگ برسیم. من می‌گویم که راه طولانی برای پیشرفت داریم زیرا برای من مهم‌ترین چیز ذهنیت است. به خودتان نگاه کنید و بگویید: من می‌توانم بهتر انجام دهم".

رونالدو اضافه کرد: "برای این‌که حرفه‌ای باشید، به تیم کمک کنید، ذهنیت درست، خودآموز و مثبت داشته باشید. همه این جزئیات به شما بستگی دارد، نه مربیان، هواداران یا مطبوعات. اگر به خود افتخار می‌کنید و شرافت دارید، باید خیلی بیشتر این کار را انجام دهید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала