Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به برنتفورد سفر نکرد؛ برای کریس چه اتفاقی افتاده است؟

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو که دو بازی قبلی یونایتد را به دلیل مصدومیت جزئی از دست داده بود، حال در سومین بازی نیز غایب خواهد بود زیرا به برنتفورد سفر نکرده است و از فهرست شیاطین سرخ نام او خط خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد فردا منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، مهمان برنتفورد است و دیدار دشواری در پیش دارد.
کریستیانو رونالدو ملی پوش پرتگالی منچستریونایتد که دیدار شنبه گذشتۀ تیمش برابر استون ویلا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به احتمال قوی این دیدار را نیز از دست خواهد داد زیرا او به هم‌تیمی‌هایش به شهر برنتفورد سفر نکرده‌است.
این بازیکن 36 ساله روز دوشنبه برای مراسم اهدای جوایز بهترین‌هایفیفا در سوئیس بود و در آنجا جایزه ویژه‌ای را برای شکستن رکورد بین المللی گلزنی دریافت کرد.
برخی رسانه‌های انگلیسی ادعا دارند که ستاره پرتگالی به همین دلیل غایب خواهد بود زیرا به خوبی تمرین نکرده و هنوز آماده حضور در میادین نیست.
دیلی استار اما مدعی است که رونالدو هنوز از ناحیه لگن مصدوم است و تا زمانی که مصدومیت او کاملاً برطرف نگردد، رانگنیک روی او ریسک نخواهد کرد.
گفته می‌شود که در غیاب رونالدو، آنتونی مارسیال و آنتونی الانگا شانس حضور در ترکیب ثابت را خواهد داشت و سرمربی یونایتد ترجیح می‌دهد تا از ستاره فرانسوی تیمش در ترکیب استفاده کند و وی را از جدایی منصرف سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала