Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان حضور ستاره فرانسوی در منچستر؛ پوگبا از تیم بعدی خودش نام‌برد

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به مدیران این تیم گفته است که فصل آینده در اسپانیا و برای تیم فوتبال رئال مادرید توپ خواهد زد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی پل پوگبا، هافبک 28 ساله یونایتد که براساس آن 295 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد، در ماه جون سال 2022 با شیاطین سرخ به پایان می‌رسد و شواهد نشان می‌دهد که مذاکرات بین طرفین به بن‌بست مواجه شده است.
پوگبا که دو نیم ماه بعد و پس از مصدومیت از ناحیه ران پا، برای اولین بار روز دوشنبه تمرین کرد و قرار است اوایل ماه آینده دوباره به میدان گردد، اخیراً با مدیران یونایتد به صورت بسیار شفاف صحبت کرده و گفته است که تابستان اولدترافورد را ترک خواهد کرد.
طبق گزارش دیلی استار، او می‌خواهد پس از پایان قراردادش، راهی اسپانیا شود و برای رئال مادرید، صدرنشین فعلی لالیگا توپ بزند.
پوگبا که در سال 2016 و با مبلغ هنگفت 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، حالا آماده است چالش جدیدی را تجربه کند و به صورت آزاد راهی باشگاهی شود که هر بازیکنی رویایی حضور در آن تیم را دارد.
پوگبا در حالی تصمیم پیوستن به باشگاه رئال مادرید را دارد که تابستان 2022 احتمالاً برای لوس بلانکوس بسیار بزرگ و شلوغ خواهد بود و ممکن است شاهد چهره هایی مثل کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند در این تیم باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала