امریکا ویدیوی حمله راکتی بر یک خانه در کابل را همگانی کرد + ویدیو

© https://twitter.com/TOLOnewsشمار کشته شدگان حمله راکتی آمریکا در کابل به 12 تن رسید
شمار کشته شدگان حمله راکتی آمریکا در کابل به 12 تن رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
نیویورک تایمز ویدیوی حمله هوای امریکا بر یک خانه مسکونی در شهر کابل را که در روزهای اول سقوط کابل انجام شده بود، همگانی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از حمله هوایی امریکا در کابل در اواخر ماه اگست که منجر به کشته شدن ده غیرنظامی از جمله هفت کودک شد، توسط طیاره‌های بدون سرنشین ضبط شده است.
این روزنامه تصاویر ویدیویی گرفته شده از دو طیاره بدون سرنشین امریکا را منتشر کرد که چند لحظه قبل و بعد از حمله هوایی امریکا به یک موتر در 29 اگست را نشان می‌دهد.
در یکی از ویدیوها دیده می‌شود که یک موتر سفید رنگ در حال داخل شدن به یک حویلی (منزل) است که مورد اصابت راکت امریکا قرار می‌گیرد جایی که مردم قبل از حادثه در نزدیکی آن قدم می‌زدند و همچنین همسایگانی که پس از انفجار برای کمک شتافتند.
همانطور که این روزنامه اشاره می‌کند در یکی از ویدیوها حضور یک کودک در نزدیک موتر و همچنین سایر فیگورهای متحرک را دیده می‌شود.
نیویورک تایمز این ویدیو را از طریق شکایت علیه فرماندهی نیروهای مرکزی امریکا به دست آورد و سپس آن را روز چهارشنبه، 29 جدی در وبسایت خود منتشر کرده است.
در اواخر ماه اگست، ارتش امریکا یک حمله پهپادی بر یک منزل مسکونی در کابل را انجام داد که در آن ده غیرنظامی کشته شدند. براساس نتایج تحقیقات، پنتاگون حمله پهپادی به کابل را اشتباه تشخیص داده و لوید آستین وزیر دفاع امریکا بابت این حمله عذرخواهی کرد. با این حال، وزارت دفاع ایالات متحده تصریح کرد که هیچ یک از نظامیان امریکایی که در حمله اشتباهی در کابل دخیل بودند، مجازات نخواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала