Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجیه رانگنیک به تعویض رونالدو: "باید به نفع تیم تصمیم بگیرم"

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
در حالی‌که کریستیانو رونالدو از تعویض‌اش عصبانی بود اما سرمربی منچستریونایتد آنرا توجیه به نفع تیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل در جریان دیدار منچستریونایتد برابر برنتفورد؛ رانگنیک تصمیم به تعویض کریستیانو رونالدو گرفت که موجب عصبانیت شدید این بازیکن شد.
پس از این دیدار رالف رانگنیک سرمربی تیم، در کنفرانس مطبوعاتی انتخاب وی را بر عهده گرفت.
در حالی‌که رونالدو در دقیقه 71 به شدت عصبانی شده بود، اما سرمربی تیم می‌گوید که باید به نفع تیم تصمیم بگیرد.

رانگینک اظهار داشت: "او [رونالدو] از من پرسید: چرا مرا بیرون کردی؟ کریستیانو خوشحال نبود. پنج روز پیش در ویلا پارک، ما 15 دقیقه مانده به بازی 2-0 جلو بودیم و‌ نمی‌خواستیم همان اشتباه را مرتکب شویم. پنج عقب‌تر، مگوایر و رشفورد را به عنوان یک وینگر سریع دیگر وارد کنید و فکر می‌کنم این تصمیم درستی بود."

رانگنیک خطاب به رونالدو گفت: "می‌دانم که تو هنوز جاه‌طلبی و می‌خواهی گل بزنی، اما شاید چند سال دیگر وقتی مربی می‌شوی، همان تصمیم را بگیری و همان نقش من را بعد از 75 دقیقه بازی کنی."

مربی آلمانی می‌گوید که واکنش ستاره‌اش را درک می‌کند: "انتظار نداشتم او مرا در آغوش بگیرد، لبخند بزند. او یک گلزن است و دوست داشت بماند و شاید گل بزند، اما جمع و جور بودن و داشتن پاهای کافی و سر قوی برای دفاع از ضربات ایستگاهی مهم‌تر بود. گل سوم را زدیم دقیقا به او گفتم مشکلی با کریستیانو ندارم او از مصدومیت جزئی برگشت، یک هفته و نیم تمرین نکرد. چرا نباید از بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال استفاده کنم، به همین دلیل است که در چنین موقعیتی دوباره همان کار را شروع خواهم کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала