Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقررات جدید برای 2022 در فرمول یک

© Sputnik / Мурад Оруджев /  مراجعه به بانک تصاویر مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
نیکلاس تومبازیس مدیر فنی فدراسیون بین المللی موتررانی اعلام کرده که این نهاد در تلاش است تا مقررات جدید را تعیین کند و تست‌ها را بهبود ببخشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فصل 2021 با بحث‌ها و جنجال‌های ناخوشایندی در داخل و بیرون از پیست مسابقات گذشت اما FIA قصد دارد امسال تا حد ممکن مقررات تازه را در نظر بگیرد که خلاءهای فصل قبل را پوشش بدهد، تا دوباره تیم‌ها از خلاءهای قبلی استفاده نکند.
این موضوه با شکایت ردبول به اوج خود رسید. این تیم مدعی‌ست که علامت ستاره باعث می‌شود بال آن در سرعت‌های بالا بار را کاهش دهد تا به موقعیت عادی خود در منحنی‌ها بازگردد. آنها اضافه کردند که علائم به جا مانده از سیستم بر روی صفحه انتهایی باعث از بین رفتن نتیجه باری تیم آلمانی شد.
یکبار هم حتی ورشتاپن به بررسی موتر همیلتون رفت که جریمه مالی برای او به همراه داشت.
فدراسیون بین المللی موتررانی پس از بررسی‌های دقیق اعلام داشت که چیز عجیبی پیدا نکرده، اما نیکلاس تومبازیس مدیر فنی این فدراسیون می‌گوید دیگر مشکلی را دوست ندارد و هشدار داد که او به دقت موضوع را زیر نظر دارد.

نیکلاس گفت: "ما چیزی پیدا نکردیم. این یک آزمایش بد نبود، اما می‌توان آن را بهبود بخشید، بنابراین ما به این فکر می‌کنیم که چگونه برای سال 2022 بهبودهایی ایجاد کنیم. با ورود مقررات فنی جدید، F1 مسابقات یکنواخت‌تری را دنبال می‌کند تا موترها بتوانند راحت‌تر یکدیگر را دنبال کنند و برای این امر آیرودینامیک کلیدی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала