Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم فرانسوی منچستر خواستار جدایی شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
ستارهفرانسوی منچستریونایتد به مسئولان این باشگاه گفته است که دیگر نمی‌خواهد به دوران بازی‌اش در این تیم ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.
این ستاره شیاطین سرخ در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد برگشت اما حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند.
ظاهراً پوگبا که 6 فصل از زمان جدایی‌اش از یوونتوس می‌گذرد، دیگر قصد ندارد در اولدترافورد بماند و هوای رفتن به تیمی را در سر دارد که در سال‌های گذشته نیز بارها برای خرید او تلاش کرد.
دیلی استار مدعی شده است که جلسه ای با پوگبا و مدیران منچستریونایتد برگزار شده و این بازیکن به آنها اطلاع داده که در پایان قراردادش قصد دارد این تیم را ترک کند و دوست دارد پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.
این منبع خبری همچنین می‌گوید که مدیران این باشگاه مشکلی با جدایی پوگبا از این تیم ندارند و تصمیم برای ارائه پیشنهادی دیگر به این بازیکن نگرفته‌اند تا او بتواند در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد به باشگاهی دیگر منتقل شود.
رالف رانگنیک سرمربی منچستری‌ها تأکید کرد که تا زمانی که هدایت این تیم را برعهده داشته باشد، روی کمک پوگبا حساب می‌کند اما او هم تنها تا پایان فصل قرارداد دارد.
با پایان یافتن قرارداد پوگبا تا شش ماه دیگر، این بازیکن از نظر قانونی مجاز است از ابتدای جنوری با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کند و حتی پیش قرارداد امضا کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала