Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در اندیشۀ بازگرداندن یک لاماسیایی دیگر + عکس

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
سران بارسلونا قصد دارند برای تقویت سمت چپ خط دفاعی، الکس گریمالدو مدافع اسپانیایی بنفیکا که یکی از محصولات آکادمی لاماسیا است را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا به دلیل مصدومیت‌های متوالی آلبا و سن بالای وی در نظر دارد برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود یک مدافع مطمئن و باکیفیت جذب کند و از همین حالا نام مدافعان زیادی در لیست خریدهای بلوگرانا دیده می‌شود.
خوزه گایا از والنسیا و رابین گوسنس از آتالانتا، گزینه‌های بارسلونا برای تقویت دفاع چپ هستند و ژاوی قصد دارد در همین زمستان گزینۀ مورد نظر خود را جذب کند اما با شرایط فعلی و مشکلاتی که بلوگرانا با سقف دستمزد رو به رو است و بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی در زمستان رخ دهد.
با این حال اسپورت مدعی است که الکس گریمالدو مدافع اسپانیایی بنفیکا که یکی از محصولات آکادمی لاماسیا است، به جدی‌ترین گزینۀ سران بارسلونا تبدیل شده و آن‌ها قصد دارند از سایر گزینه‌های صرف نظر کنند و تمام توجه خود را به این بازیکن جوان معطوف کنند.
گریمالدو تا 2023 با بنفیکا قرارداد دارد اما به طور حتمی در تابستان آینده بنفیکا را ترک می‌کند. او از باشگاه‌های زیادی پیشنهاد دارد اما می‌خواهد به بارسا بیایدو زیر نظر ژاوی به کارش ادامه دهد.
نفیکا برای گریمالدو 30 میلیون یورو می‌خواهد اما با فشار بازیکن برای خروج ممکن این رقم کاهش یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала