قلب یک نوجوان پس از استفاده واکسین "فایزر" ایستاد شد

© Sputnik / Vladimir Trefilov / ورود به گالری تصاویرШприц на фоне логотипа Pfizer
Шприц на фоне логотипа Pfizer - اسپوتنیک افغانستان, 1920, 20.01.2022
در برازیل یک پسر نوجوان، هنگامی قلبش از کار افتاد که واکسین فایزر را تزریق کرد.
به گزارش اسپوتنیک، منابع خبری به نقل از مقامات شهر لنسوئس-پائولیستا (Lençóis Paulista) برازیل، گزارش داده اند که یک کودک 10 ساله، دوازده ساعت پس از استفاده واکسین فایزر علیه کرونا، دچار ایست قلبی شده است.
اداره پولیس این شهر تائید کرد و گفت: "یک کودک 10 ساله 12 ساعت پس از دریافت واکسن کودکی فایزر دچار ایست قلبی شد. داکتران به وضعیت این پسرنوجوان رسیدگی کردند و درحال حاضر وضعیت صحی وی خوب است و تحت مراقبت صحی قرار دارد."
Медицинский сотрудник готовит вакцину Pfizer-BioNTech COVID-19 на ранчо Тюдор в Мекке, Калифорния - اسپوتنیک افغانستان, 1920, 03.01.2022
تزریق دوز "بوستر فایزر" برای نوجوانان در امریکا
درپاسخ به این، مقامات این کشور تصمیم گرفته اند که واکسیناسیون کودکان را برای یک هفته متوقف کنند، تا دلیل را دریابند.
پیش از این 46 کودک دیگر نیز واکسین شده بودند، اما پس از این واقعه آنها تحت مراقبت و مشاهده قرار میگیرند.
مقامات این کشور نیز گفته است که واکسیناسیون بزرگسالان بطور عادی جریان دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала