Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مردم بدون هیچ شرمی در مورد من دروغ گفتند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
مهاجم فرانسوی بارسلونا با نشر پستی در اکانت اینستاگرام خود به حواشی مطرح شده اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا که این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون اختلاف مدیر برنامه‌هاش با بارسلونا مطرح شده است.
به طوری کلی مورد انتقاد واقع شده است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود حرف های تندی را مطرح کرد. شش، هفت ماه می گذرد و بارسلونا پیشنهادهای متفاوتی به این بازیکن ارائه داده است. او و مدیر برنامه اش همه پیشنهادها را رد کرده اند.
دمبله دقایقی قبل با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. این ستاره آبی‌اناری‌ها با انتشار پستی در صحفۀ اینستاگرم خود نوشت:
"شب همگی بخیر. در این 4 سال حرف های زیادی در مورد خودم شنیدم. من کسی نیستم که اشتباه نداشته باشم. در جریان 4 سال گذشته، هیچ مقطعی را بدون خواندن اخبار در مورد خودم نگذرانده ام. برای 4 سال شایعات هر روز بیشتر از قبل می شدند."
مهاجم فرانسوی کاتالانی‌ها در ادامه نوشت:
"مذاکره برای تمدید قرارداد را به نماینده‌ام محول کردم و خودم به لذت بردن از فوتبال ادامه می دهم. امروز می‌خواهم بطور شفاف جواب بدهم. ه هیچکس اجازه نمی دهم در مورد من و یا ایجنتم حرف بزند. من همچنان با باشگاه قرارداد دارم و آماده تمرین زیر نظر مربی هستم و می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم."
ستاره همیشه مصدوم بارسا در پایان نوشت:
"می خواهم فوتبال بازی کنم و روی بردن تمرکز داشتم باشم. به هیچکس اجازه نمی دهم که نیت من را به چیز دیگری تعیبر کند و بگوید که من به برنامه باشگاه توجه ندارم و یا نیت دیگری دارم."
دمبله از فهرست بارسلونا برای حضور در بازی برابر بیلبائو خط خورد تا جدایی او قطعی شود. این بازیکن تا تابستان پیش رو با تیم قرارداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала