انتشار پست جدید در صفحه اسپوتنیک عربی توسط فیس‌بوک مسدود شد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Facebook
Facebook - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
شبکه اجتماعی فیسبوک بدون هیچ دلیلی، امکان گذاشتن پست های جدید را برای اکانت اسپوتنیک عربی را مسدو کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی فیسبوک بدون هیچ دلیلی، امکان گذاشتن پست های جدید را برای حساب کاربری "اسپوتنیک عربی" را غیرفعال کرد.
در این رابطه وقتی اسپوتنیک عربی با پشتیبانی فیس بوک تماس گرفت، یک پاسخ غیر مشخص با لینک ها به لیست قوانین و استانداردهای این شبکه اجتماعی فیسبوک دریافت نموده است: "محدودیت اعمال شده به دلیل عدم انطباق بالقوه با سیاست های ما است".
علیرغم تلاش‌های مکرر برای دریافت توضیحی برای این کار، فیس‌بوک خود را به تأیید غیرفعال کردن "ویژگی‌های خاص" و فهرست کردن دلایل کلی برای اعمال چنین محدودیت‌هایی بسنده کرد.
صفحه اسپوتنیک عربی برای اولین بار نیست که در چینی شرایطی قرار گرفته است: پیش از این، چنین شرایطی به ویدئویی درباره زندگی قاسم سلیمانی که توسط نیروی هوایی امریکایی کشته شد، پس از انتشار در جنوری 2020 در فیس بوک منتشر شد که این شبکه اجتماعی این ویدئو را نیز در زمره این محدودیت ها قرار داد.
علاوه بر این، این شبکه اجتماعی چندین پست در مورد تایید وزارت بهداشت روسیه برای استفاده از واکسن اسپوتنیک V را غیرفعال کرده و به عنوان "گمراه کننده در مورد اثربخشی داروها در طول یک بیماری همه گیر" برچسب گذاری کرد.
قابل ذکر است که بخش عربی سایت خبرگزاری بین المللی اسپوتنیک، حدود 14 میلیون بازدیدکننده در ماه دارد، روزانه این شمار به 296 هزار نفر می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала