Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زاها به بازیکنان یونایتد: ساکت باشید و به رونالدو گوش دهید

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
حضور رونالدو در منچستریونایتد سبب شده تا بسیاری از اسطوره‌ها و بازیکنان این باشگاه، ناکامی‌های آخر این تیم را به او ربط دهند و انتقادهای زیادی از او صورت گرفته است. ویلفرد زاها اما از وی حمایت می‌کند و از ستاره‌های یونایتد می‌خواهد تا سکوت کنند و به رونالدو گوش دهند.
به گزارش اسپوتنیک، در چند ماه آخر منچستریونایتد نتایج مطلوبی کسب نکرد و بسیار از کارشناسان و بازیکنان فوتبال از عملکرد کریستیانو رونالدو انتقاد کردند و گفتند که وی دلیل بی‌نظمی در رختکن یونایتد و نتایج ضعیف این تیم است.
بسیاری از فوتبالیستان اما از این بازیکن حمایت کردند و در تازه‌ترین مورد ویلفرد زاها ستاره سابق یونایتد و فعلی کریستال پالاس به حمایت ستاره پرتگالی پرداخته و گفته‌است که بازیکنان یونایتد باید به وی گوش دهند و به گفته‌های او عمل کنند.
زاها به Genting Casino گفت: "اگر بازیکنی حق دارد در رختکن حرفش را بزند، کریستیانو رونالدو است. بسیاری از این بازیکنان جوان هنوز نتوانسته اند در بازی نقش خود را بگذارند. آنها چیزی را ثابت نکرده‌اند. آنها ممکن است چند بازی ملی داشته باشند، اما چه برد و افتخاری داشته اند. آن‌ها باید به حرف او گوش کنند، باید به اندازه او در تمرینات فداکار باشند، باید روی بهبود هفته به هفته تمرکز کنند. آنها باید متواضع باشند، سخت کار کنند و سکوت کنند."
ساها بین سال های 2004 تا 2008 در رختکن منچستریونایتد با رونالدو حضور داشت. در طول این مدت در یونایتد، آن‌ها بخشی از یکی از بهترین تیم‌های منچستریونایتد تحت هدایت سر الکس فرگوسن بودند و دو بار قهرمان لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала