Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سپاس‌گزاری اسطورۀ بارسا از ژاوی بابت کنار گذاشتن دمبله

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، شب گذشته نام دمبله را از لیست بازی با بیلبائو به دلیل تمدید نکردن قرارداد خط زد و هریستو استویچکوف اسطوره بلوگرانا بابت این تصمیم از وی سپاس‌گزاری کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا پایان فصل اعتبار دارد و مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا و درخواست‌های مالی عجیب ستاره فرانسوی با بن‌بست مواجه شده‌است.
روز گذشته متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا اعلام کرد که پس از چند دور مذاکره با مدیر برنامه‌های ستاره فرانسوی، از تمدید قرارداد با وی ناامید شده‌اند و او قصد ندارد در نیوکمپ بماند.
پس از اعلام این خبر، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، نام دمبله را از لیست بازی با بیلبائو به دلیل تمدید نکردن قرارداد خط زد و حالا هریستو استویچکوف اسطوره بلوگرانا بابت این تصمیم از وی سپاس‌گزاری کرده‌است.

اسطوره بارسا در این خصوص به موندو دیپورتیوو گفت:" از ژاوی به خاطر حذف نام دمبله از تیم در بازی برابر بیلبائو تشکر می‌کنم، به او به عنوان مربی درود می فرستم، این رختکن شایسته احترام است، 121 سال تاریخ، باشگاه ما و لوگوی ما شایسته احترام است. آقای لاپورتا در را به روی او باز کند و بگذارد او برود، آن‌هایی که ارزش این پیراهن را حس نمی‌کنند، لیاقت حضور در بارسا را ​​ندارند، من برای این پیراهن خیلی عرق ریخته ام و می دانم بارسا چیست."

دمبله در حالی از تمدید قرارداد سر باز زده که از زمان پیوستن به بارسلونا درخشش خوبی نداشته و به دلیل مصدومیت‌های متوالی بازی‌های زیادی را از دست داده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала