Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف بلند رئال برای پایان فصل؛ کهکشانی‌ها در تلاش رسیدن به بارسا و بایرن

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد در پایان فصل به هشتمین تیمی تبدیل شود که سه‌گانه را برنده شده و برای رسیدن به چنین هدفی شانس بالایی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های لالیگا است و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز به مرحله یک هشتم‌نهایی صعود کرده و تا چند هفته دیگر به مصاف پی‌اس‌جی خواهد رفت.
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
ورزش
یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری قرعه کشی شد؛ رئال حریف قاتل بارسا شد + عکس
این تیم شب گذشته با شکست الچه موفق به صعود به دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا نیز شد و قرار است با اتلتیکوبیلبائو دیدار کند. کهکشانی‌ها در هر سه رقابت شانس قهرمان دارند و می‌تواند در پایان فصل سه‌گانه را فتح کنند.
رئالی‌ها کسب هر سه جام را برای پایان فصل هدف قرار داده‌اند و می‌خواهد به هشتمین تیمی تبدیل شوند که سه‌گانه را برنده شده‌است.
در طول تاریخ فقط هفت تیم توانسته اند سه گانه لیگ، چمپیونزلیگ و جام حذفی را برنده شوند. بارسا در سال‌های 2009 و 2015 این کار را کرد. سلتیک گلاسکو، آژاکس، پی‌اس‌وی آیندهوون، یونایتد، اینتر و بایرن هم به این افتخار دست یافته‌اند.
البته رئال در سال 1989 تجربه کسب سه جام در یک سال را دارد. در آن سال کهکشانی‌ها قهرمان لیگ، کوپا و سوپرجام شدند. رئال در سال 2014 نیز چمپیونزلیگ، کوپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها را برد و به چهار جام رسید.
بهترین رکورد تاریخ رئال مربوط به سال 2017 است، جایی که آن‌ها موفق به کسب پنج جام شدند و به جز کوپا همه جامهای ممکن را بردند. رئال با هدایت زیدان قهرمان چمپیونزلیگ، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌های شدند و سال تاریخی را برای خود شان رقم زدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала