Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیلبائو 3 بارسا 2؛ خداحافظی ژاوی و کاتالان‌ها با دومین جام فصل + عکس

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona
Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
شب قبل تیم فوتبال بارسلونا در خانه اتلتیک بیلبائو در وقت‌های اضافه باخت و حذف شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب بازی‌های مرحله پلی آف و روند شانزدهم رقابت‌های کوپادل‌ری به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با حساب 3-2 به سود بیلبائو پایان یافت.
این بازی که در ورزشگاه پنج ستاره سن مامس برگزار شد طی آن ابتدا مونیان روی پاس نیکو ویلیامز در همان دقیقه دوم بازی برای میزبان گل‌زنی کرد و به رختکن بارسا شوک وارد کرد.
شاگردان ژاوی اما پس از آن توپ و میدان را به سختی در اختیار گرفتند؛ و توانستند در دقیقه 20 مزد زحمت شان را بگیرند جایی که فران تورس خرید جدید این تیم با یک گل تماشایی و دیدنی از بیرون محوطه جریمه دروازه را گشود و حساب کار را 1-1 مساوی کرد. تا نیمه اول را دو تیم مساویانه به رختکن بروند.
در نیمه دوم گرچه فشارهای بارسا بیشتر بود و میزبان به ضد حملات چشم دوخت تا اینکه برخلاف جهت بازی، اینیگو مارتینز در دقیقه 86 حساب کار را 2-1 ساخت.
بیلبائو بازی را رو به پیروزی بود که دنی آلوز در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده پدری را صاحب توپ ساخت و این بازیکن جوان برای بارسا حساب کار را به تساوی کشید.
تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.
در وقت‌های اضافه دو طرف محتطانه کار را پیش می‌بردند اما در نهایت روی اشتباه مدافعین بارسلونا یک پنالتی خلق شد که آنرا مونین در دقیقه 1 وقت‌های تلف شده نیمه اول وقت‌های اضافه پشت ضربه ایستاد و تیر خلاص را بر بدن بارسا وارد کرد.
نیمه دوم وقت‌های اضافه بدون گل سپری شد و سرانجام بیلبائو بازی را 3-2 برنده شد تا با حذف بارسلونا به دور بعد بازی‌ها صعود کند.
با این نتیجه بارسلونا از گردونه مسابقات حذف شد و ژاوی با دومین جام فصل (سوپرکاپ و کوپا دل‌ری) خداحافظی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала