تجدید نظر کوریائی شمالی در روابط با امریکا

© AFP 2023 / Ed JonesВоенный парад в честь дня рождения Ким Ир Сена в Пхеньяне, Северная Корея
Военный парад в честь дня рождения Ким Ир Сена в Пхеньяне, Северная Корея  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
رهبری کوریائی شمالی گفته است که مقامات ایالات متحده اقدامات خصمانه ای انجام داده و سعی دارد جمهوری را از "حق دفاع از خود" سلب کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پیونگ یانگ معتقد است که تهدید نظامی از سوی ایالات متحده به یک "خط خطرناک" رسیده است و این را دیگر نمی توان نادیده گرفت. مقامات همچنین اعلام کردند که رویارویی با ایالات متحده در حال طولانی شدن است و امکان تجدید نظر در وافقات دوجانبه با هدف عادی سازی روابط بین کشورها را رد نکردند. کارشناسان معتقدند که به احتمال زیاد در مورد رد توافقات منعقد شده توسط کیم جونگ اون و دونالد ترامپ است. همزمان، تحلیلگران رد نمی کنند که اقدامات نمایشی پیونگ یانگ، مانند پرتاب راکت، برای جلب توجه جامعه جهانی به این مشکل طراحی شده است.
Южнокорейский солдат на месте бывшего наблюдательного поста Южной Кореи в Демилитаризованной зоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عجیب اما واقعی؛ یک فرد ناشناس از کوریایی جنوبی به کوریایی شمالی فرار کرد
مقامات کوریایی شمالی ایالات متحده را به برداشتن گام های خصمانه و تلاش برای سلب حق دفاع از این جمهوری متهم کردند.
در طی چند سال گذشته پس از نشست سران کوریایی شمالی و امریکا، واشنگتن صدها مانور نظامی انجام داده است که به کوریایی جنوبی تسلیحات مدرن ارائه کرده و سلاح های هستوی استراتژیک را در منطقه شبه جزیره کوریا مستقر کرده است و از این طریق کشور ما را تهدید کرده اند.
رهبری کوریایی شمالی همچنین تصمیم خود را برای شروع کار برای تقویت دفاع ملی با استفاده از "وسایل فیزیکی که قادر به کنترل موثر اقدامات خصمانه ایالات متحده علیه کوریایی شمالی است که روز به روز جدی تر می شود" اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала